Kezdjük kicsiben... folytassuk...

Ha úgy dolgozunk és azokat a módszereket alkalmazzuk, amit "mindenkinek" tanítanak, akkor maximum olyan jók lehetünk, mint "mindenki". Az előnyhöz olyan eszközök kellenek, amit most még csak "kevesen" használnak. 

Kedves leendő Partnerünk,

Ez rövid, összefoglaló oldal egy egyedi és különleges szolgáltatásról. Miért egyedi? Ezt személyesen tudjuk megbeszélni. Ha van ideje, nézzen szét az oldalakon. 

Egységes és teljes élet-, és üzletfejlesztési módszerek a mai extrém gyorsan változó és bizonytalan világban. Miért működik? Mert a világon szinte mindannyiunknak ugyanaz a baja: a "túl sok" és a "túl gyors". Ennek "kezelésére" a legfejlettebb módszereket szállítjuk Önnek. 

Növekedni és fejlődni akaró magánembereket és céges döntéshozókat keresünk!

Egy külső szakember új tudást - új eszközöket - új gondolkodásmódot - új információkat és kapcsolatrendszert hozhat be a cégébe. Másnaptól versenyelőnyre tehet szert velük.

A gyors változások azt is jelentik, hogy a régi módszerek gyorsan elavulnak: lassúak, bonyolultak és nem hozzák az eredményt. Az új módszereket másutt már kidolgozták - elsősorban az USA-ban - nekünk csak alkalmazni kell.

Mi működik egyre kevésbé...?

  • a "sodródás" , hogy ne tudjuk, mit akarunk
  • a hagyományos értékesítési módszerek
  • a hagyományos üzleti terv, célkitűzés 90 napra vagy egy évre
  • "statikus" üzleti modell és más canvasok/vásznak
  • a hagyományos projektmenedzsment
  • a hagyományos termékfejlesztés
  • a hagyományos innovációs megoldások
  • a hagyományos "tűzzünk ki célokat és álmodjunk nagyot" motivációs "gurumegoldásai"
  • a hagyományos "EGO-vezérelt" működés, amikor "ÉN" kitalálok valamit és megpróbálom meggyőzni erről a piac többi szereplőit ( sok marketing, nagy értékesítési erőfeszítés )
  • a hagyományos "gondolkodj pozitívan" megoldások
  • a hagyományos "színpadról és videoanyagokból osszuk az észt" megoldások

  • a hagyományos "alkalmazottként a nyugdíjig" életvitel

  • a hagyományos MLM értékesítés

  • minden, ami túl hosszú, túl nagy, túl bonyolult, túl "formális"

  • minden terület, ami "túlzsúfolt" és "túlszabályozott"

Természetesen Magyarországon is egyre többen - vállalkozók, vállalatok, tanácsadók - használnak új eszközöket, módszereket, de az "átállás" még sok-sok év.

A két kulcsterület, ahol hatékonyabbnak és sokkal gyorsabbnak kell lennünk a "riválisainknál".

SZEMÉLYES kreatív erőm - ezzel kapcsolatban a következő kérdések merülhetnek fel...

  • Van módszerem, hogy tartsam a fókuszt extrém gyors változásoknál?
  • Hogyan tartom az egyensúlyt a pénzteremtésemben, magánéletemben és az önfejlesztésemben?
  • Hogyan zárom ki a zavaró hatásokat napról-napra? - ember - helyzet - gondolat - érzés - információ
  • Hogyan küzdöm le a halogatást és a túlagyalást, ha tervezek, fejlesztek?
  • Hogyan alakítom ki hatásos napi rutinokat, hogy eredményes legyen a napom?
  • Van tiszta jövőképem, hogy mit akarok elérni a személyes életemben?
  • Használom a legújabb technológiákat, hogy a napjaim szervezettek és hatékonyak legyenek?
  • Jól alszom, mi nem hagy nyugodni? - hogyan maradjak talpon nehéz időkben?
  • Van időm tanulni, olvasni, fejlődni a szakterületemen és a saját életemben?
  • Van módszerem, hogy ne állandó tűzoltásban éljek és kézben tartsam a változtatásokat?
  • Maradhatnak így a dolgok, vagy előbb-utóbb változtatnom kell?

SZERVEZETI kreatív erőnk - ha alkalmazottak vagyunk, vagy vállalkozást vezetünk

  • Cégem és vállalkozásom folyamatosan fejleszt és innovál, keresi az új lehetőségeket?
  • Van módszerünk, amivel VEVŐGYÁRAT építünk, ami folyamatosan termeli az új ügyfeleket?
  • Van módszerünk, amivel folyamatosan új piacokat keresünk és tesztelünk?
  • Van módszerünk, amivel folyamatosan új termékeket és szolgáltatásokat fejleszthetünk meglevő, vagy új piacokra?
  • Van módszerünk, amivel állandóan térképezzük a versenytársaink és kihasználjuk a gyengeségeiket?
  • Van módszerünk, amivel akár egy nap alatt gyors irányváltást tudunk elérni a cégünkben?
  • Minden munkatársunk és partnerünk hozzájárul a maga területén a cégünk fejlesztéséhez?
  • Van módszerünk, hogy eredeti üzleti ötleteket fejlesszünk és teszteljünk, gyorsan, kevés pénzből?
  • Az ületi modellünk biztosítja a folyamatos és növekedést - kudarcok vagy stagnálás után is?
  • A mostani és leendő versenytársaink lesöpörhetnek a piacról? Folyamatos előnyünk van?
  • Van a működésükben olyan terület, ami veszteséget hoz, vagy elmaradt hasznot jelent?
  • Fejlődni tud a cégünk a következő években, ha nem változtatunk ...akár többször?
  • Azonosítani tudjuk folyamatosan a legnagyobb hatású lépéseket, amivel a leggyorsabban növekedhetünk?

Több nyereséghez segítjük, mint amennyibe kerülünk...

Élet- és üzletfejlesztés csomagjai és programjai
 a tanulás - tapasztalás - ismétlés sebességével

extrém bizonytalan környezetben

*Amennyiben eszébe jut olyan döntéshozó ismerőse, akinek hasznos lehet a szolgáltatási tartalom, hálásak vagyunk, ha szól neki a lehetőségről. Ajánlói lap