GM-GTM

üzleti ötletek strukturált tesztelése és piacra vitele

- megrendelő lap -

Termék és szolgáltatásfejlesztés - üzleti modell kialakítása
kevesebb bizonytalansággal - kisebb kockázattal

Éveket és milliókat spórolhatsz, ha az elején jól indulsz...

PROBLÉMA - Az új termék, vagy vállalkozási ötletek nagyrésze elbukik. Miért? Mert olyan termék, vagy szolgáltatás kerül hónapok, évek alatt kifejlesztésre, amire nem úgy, nem akkor, nem olyan áron, nem elegendő nagyságrendben van szüksége a vevőknek. Tengernyi elpazarolt idő, rengeteg hiábavaló módon elköltött pénz, kárba veszett emberi munka.

MEGOLDÁS - Az ötletkidolgozástól a piacra vitelig tartó strukturált kivitelezés. "Kis adagokban végzett" tesztelés és tapasztalati tanulás. Termékfejlesztés - értékesítés - marketing összhangja. Gondolj 1-et - kérdezz 10-et - tesztelj 100-on - adj el 1000-nek!

Nem teketóriázunk... másnaptól alkalmazható keretrendszer és eszközök a cégedben... hogy gyorsabban haladj és olyat fejlessz, amire igény lesz.

gyorsan - egyszerűen - könnyen bevezethető - mérhető eredményt hozó módszertan és eszközrendszer egyéni-, vezetői-, csapatszinten - iparágtól függetlenül

MODUL-1

  • Mikropiacok azonosítása és méretezés - új tevékenységhez
  • Új piacok - új vevők - új problémák - új igények azonosítása
  • Piackutatás - üzleti hírszerzés gyorsan - kevés pénzből
  • Ötletgenerálás - ötletszűrés
  • Probléma -> megoldás összhang megtalálása

MODUL-2  

  • Probléma -> megoldás validálás
  • Fejlesztési folyamat a tanulás és tapasztalás sebességével
  • Reprezentatív ügyfélminta szereplőinek bevonása
  • MVP Minimálisan működő termék vagy szolgáltatás fejlesztése - ismétléses tapasztalás
  • Fejlesztés - marketing - értékesítés összhangja

MODUL-3 

  • Mikropiacra szabott vásárlói út tervezés
  • Termék->piac validálás
  • Fizető vevői referencia elérése
  • MVP Piaci belépés stratégiája
  • Fejlesztés - marketing - értékesítés összhangja
  • Visszajelzések alapján történő termék és szolgáltatási funkciófejlesztés 

MODUL-4

  • Termék - piac tervezés
  • B2B értékesítési terv
  • Ügyfélkiszolgálás javítása - értékesítés növelése
  • Mikropiacra szabott értékesítési oldalak kidolgozása
  • Marketingterv - megbízási terv a marketing kivitelezőnek
  • Fejlesztés - marketing - értékesítés összhangja

MODUL-5

  • Eladástámogató üzleti modell fejlesztése
  • Vezetési módszerek fejlesztése  - támogató rendszerek
  • Csapatmunka - OKR célkitűzési rendszer alkalmazása a megvalósításban
  • Hatékony belső kommunikáció és meetingrend
  • B2B értékesítésfejlesztés

Kiknek a leghasznosabb a GM-GTM program?

  • Innovatív módon működő KKV cégeknek
  • Termékfejlesztésben vagy szolgáltatásfejlesztésben gondolkodó cégek döntéshozóinak
  • Startupok számára
  • Egyéni vállalkozást tervezőknek
  • Krízishelyzetben levő cégeknek és egyéneknek - új út megtalálásához

A program bármikor megszakítható - 2020/21 során igény szerinti ütemben valósul meg.

*KKV és Startup díjszabás **Vállalatoknak vagy vállalati részlegeknek 500millió Ft árbevétel vagy 50 fő felett minden esetben egyedi ajánlatot adunk. ***A GM-GTM programban részt vevőkkel szerződés keretében és titoktartás mellett dolgozunk.

Szaktudást és megvalósítási módszertant vásárolsz... amit önállóan évekbe telik megszerezni... Beszéljünk erről díjmentesen, mielőtt belevágnánk... Díjmentes 45 perc itt...

*Kérjük, add meg adataid az elektronikus díjbekérő és számla küldéséhez! **A szolgáltatási díj rendezése után, veled egyeztetett időpontban lezajlanak a konzultációk - workshopok! ***A szolgáltatás megkezdéséhez legkésőbb az első konzultáció alkalmával rendezett teljes(részleges) szolgáltatási díjfizetés szükséges!

Lendületet adunk a működésedhez és ehhez eszközökkel látunk el - az első perctől

*A szolgáltató jelenleg nem tartozik az Áfa-kör hatálya alá, a kiállított számla 0% Áfa-t tartalmaz!

Adatvédelmi tájékoztató