GM T-Select B2B 5.0

B2B Komplex 5 hatás módszertan 
eladás vállalatoknak és intézményeknek

KKV - Startup - Vállalat: Többnek Többet Többször Többért Tovább

Kedves Leendő Partnerünk!

VÍZIÓNK: Innovatív vezetői- és szervezeti működése legyen és gyorsan fejlődjön. Nagyszerűbb jövő - több szabadság az eredmény

ÜGYFÉL ADATVAGYONT ÉPÍTÜNK PARTNEREINKNÉL

Piacra vitel, eladás haszonnal... ha ez nincs tartósan, minden más tevékenység értelmét veszíti a cégben.

A vállalatok, vállalkozások, intézmények felé történő értékesítés alapjaiban megváltozott az utóbbi időben. Átlagosan 6+ ember érintett egy komplex vételi döntési folyamatban. 

Tudta, hogy a vevők a döntésük 70+%-át már meghozták, mielőtt még találkoztak volna az értékesítővel. Hogyan érjük el, hogy megvegyék a termékünk, szolgáltatásunk, mielőtt az értékesítőink bemutatkoznának?

  • Hogyan lehet jelentősen gyorsítani az értékesítési folyamatot a zárásig?
  • Hogyan lehet marketingkutatással és tartalommarketinggel jelentősen gyorsítani az értékesítést? - Keresletgenerálás az értékesítési zárás támogatására

  • Hogyan lehet jelentősen gyorsítani és aktivizálni a napi direkt értékesítést és személyes eladást?

  • Hogyan lehet gyorsítani a telefonon - közösségi médián kezdeményezett direkt kapcsolatfelvételt a lehetséges vállalati ügyfelek döntéshozóival?

  • Hogyan csinálják manapság az értékesítést hatékonyan a Szilícium-völgy technológiai vállalatai?

  • Hideghívással vagy ajánlással dolgozó nagyobb értékű termékeket vagy szolgáltatást értékesítőknek hogyan lehet előnyre szert tenni a többiekkel szemben?

  • Hogyan lehet visszautasítás - kifogáskezelés és eladási erőfeszítés nélkül értékesítési üzletkötést végezni? - értékesítési út folyamatmenedzsment

  • Több üzletkötés - jobb feltételekkel - Hogyan lehet megteremteni?

  • Hogyan lehet mikropiaci dominanciát kiépíteni és megvalósítani?

  • Hogyan lehet személyre szabott értékajánlatot adni a lehetséges vevőim összes érintett szereplőjének?

  • Hogyan lehet olyan szöveges kommunikációt folytatni, ami aktivál, konvertál és elad? (Telefon; E-mail; Landing oldal; Weboldal; LinkedIn; FaceBook; Szakmai blog; Hirdetés;)

  • Milyen szerepet tölthetnek be az AI és AI hátterű platformok az értékesítési és támogató marketing folyamatainkba? 

Mit szólna hozzá, ha 2024/25-ben legalább 30%-al (de inkább 50-80%) megnövekedne Ön, vagy értékesítési csapata eredményessége? Az eszközrendszer és a módszertan készen áll. Már csak hoznia kell egy döntést! ...és kezdhetjük!

Kiknek szól a Gm-Vip 77 T-SELECT B2B Komplex értékesítési módszertan és keretrendszer?

  • A digitális átalakulásban szerepet vállaló vállalatok, vállalkozások értékesítőinek, tanácsadóinak
  • 5 millió Ft+ tranzakciós értékű terméket vagy szolgáltatást értékesítő cégek értékesítőinek - értékesítési vezetőknek - értékesítést végző ügyvezetőknek és kereskedelmi vezetőknek - értékesítési támogatóknak - KAM - BDM - Egyéni tanácsadó - akik személyes, direkt értékesítést végeznek
  • SaaS - Szoftvert szolgáltatásként értékesítőknek

  • RaaS - Robotokat szolgáltatásként értékesítőknek

  • MaaS - Gépeket szolgáltatásként értékesítőknek

  • AIaaS - Mesterséges intelligencia megoldásokat értékesítőknek

  • Nagyobb értékű gépeket - berendezéseket eladó tranzakciós értékesítést végzőknek

  • Nagyobb értékű szolgáltatás tranzakciós eladását végző értékesítőknek

  • Nagy értékű szolgáltatást értékesítő egyéni tanácsadóknak és szervezeteknek

  • Virtuális-, vagy hibrid értékesítés keretrendszere, módszerei iránt érdeklődő profiknak

Szánjon rá 4x3h értékesítési mentorálás konzultációt - 12h múlva új perspektívát lát és új lendületet kap az eladása! - Nagyobb és jobb üzleteket köt - gyorsabban

Amit átadok - Gm-Vip 77 T-SELECT B2B Komplex 5hatás értékesítési módszertan és keretrendszer + hozzá tartozó eszközök a későbbi önálló megvalósításhoz - 70+db T-SELECT CANVAS 

  • Marketingkutatás vezérelte piacfeltárás eszközeit és módszereit
  • Piacméretezés - mikropiacok azonosítása - mikropiaci dominancia programját
  • Minden célpiaci döntéshozóra és érintettre elkészíthető vevőprofilozás eszközeit és módszereit - döntéshozókra szabott érvelési szövegek kereteit (értékesítési szövegírás)
  • Döntési eszközök - kivel akarok és kivel NEM üzletet kötni - ideális vevőprofil kereteit
  • Értékesítési tölcsér stratégiát
  • Termékfejlesztés - értékesítés - marketing összhangját biztosító megvalósítás módszereit és eszközeit az ötlet fázistól a piaci sikerig
  • Értékesítési út feltérképezésének eszközeit és módszereit - folyamatgyorsítást
  • Vásárlási folyamattérképet és akciók kidolgozását az érintett szereplőkre
  • Napi értékesítési tevékenység hatékonyságelemzésének eszközeit és módszereit
  • Értékestési KPI-ok és értékesítést támogató 12 hetes OKR-10x célkitűzés és megvalósítás egyéni - csapat - szervezeti szinten
  • Üzleti mestertárgyalás felkészülési és megvalósítási módszerét és eszközeit
  • Napi értékesítési sprintek lebonyolítását és jelentős hatékonyságnövelését segítő módszert és eszközt - Gm T-SELECT 5 hatás CANVAS és napi szokások - megfelelő dolgot csinálni a megfelelő időkeretben
  • Jelentősen növelt esélyt, hogy lezár olyan ügyletet, amit eddig nem tudott vagy régóta húzódik
  • Jelentősen növelt esélyt, hogy minden értékesítési folyamatot 30+%-al növelt gyorsasággal zár le - egy éven belüli időtávban + 1...2...3... új ügyfelet szerez a megnövelt hatékonyság miatt
  • Új piacokat és megszerezhető ügyfeleket talál - "push" helyett több "pull"
  • A "kifelé irányuló értékesítés" és a "befelé irányuló érdeklődés" megteremtésének kereteit
  • Jelentősen nő a már meglevő ügyfeleknél is a CLV - Customer Lifetime Value - a vevő teljes partneri életciklusára vonatkozó eladása, bevétele, haszna
  • a virtuális-, platformokon ( Zoom, Google, Microsoft, Cisco, stb. ) keresztül történő B2B értékesítés módszereit, sajátosságait és támogató eszközeit. Igazi versenyelőny. Virtuális vagy hibrid értékesítés bárhonnan...

MEGRENDELŐT A LAP ALJÁN TALÁLJA

A "titkot" 70+ db T-SELECT CANVAS és a hozzá tartozó megvalósítási módszertan jelenti - átadásra kerül - később minden értékesítési üzletkötésnél önállóan használható

Gm-EOS Komplex program - Egyéni-, vezetői-, B2B értékesítési-, kapcsolódó vállalati működésfejlesztési rendszer- Gm-AGILIS CEO Eszköztárral - 375 CANVAS
Gm-EOS Komplex program - Egyéni-, vezetői-, B2B értékesítési-, kapcsolódó vállalati működésfejlesztési rendszer- Gm-AGILIS CEO Eszköztárral - 375 CANVAS

MEGRENDELŐT A LAP ALJÁN TALÁLJA

ROI - A 12h konzultációnk - befektetett idő és 1. 680.000 Ft megtérülése az Ön számára

Vegyük példaként - 5 millió Ft értékű dolgot ad el 20% haszonkulccsal - egy üzletkötésen 1.000.000 Ft haszna van

12h konzultáció és workshop - hatása: Minimum 3 üzlettel többet köt vagy jobb feltételekkel köt egy évben! - már ezen megtérül - a többi az extra haszon a Gm-T-SELECT 12h konzultáció befektetéshez képest - Az átadott módszertan és eszközrendszert önállóan használhatja a következő években

Kezdjük most... egyetlen emberrel... Kérem, töltse ki a megrendelőt és egyeztetett időpontban - 12h konzultáció és workshop után Öné a tudás és az eszközök...

Ha igazán gyorsan akar versenyelőnyre szert tenni és tartós növekedéshez komplex módszert akar, válassza a 24h konzultáció és E-workshop megoldást...

Több üzletkötés - jobb feltételekkel - gyorsabban - 1 éven belül

Kiknek?

  • KKV cégtulajdonosnak - vezetőnek - értékesítési üzletkötéshez
  • Startupoknak a termékfejlesztés - marketing - értékesítés összhangjához
  • Multinacionális cég értékesítő-, vezető alkalmazottainak

  • Értékesítőknek - 5 millió Ft+ értékű termék -  szolgáltatás eladásához

  • KKV - Startup - Vállalat tulajdonosainak - vezetőinek - Vállalatok - intézmények felé történő értékesítésnél

B2B Értékesítés 5.0
B2B Értékesítés 5.0

Hogyan érjem el, hogy legyen ügyfelem? - Értékesítési módszertan azoknak is, akik utálnak eladni! Konzultatív értékesítés 5.0. Extrém gyorsan változó környezetre szabott világszínvonalú módszertan... és 15+ év nagyvállalati értékesítési tapasztalat és a legeslegújabb eszközök kerülnek átadásra 12h vagy 24h alatt... és ez csak a kezdet... Indíthatjuk?

- regisztrálás -> beszélünk telefonon 2-15 percet -> szerződést kötünk -> díjbekérőt küldök -> díjrendezés után azonnal kezdhetünk (egyeztetett időpontban) -

Lendületet adunk a működéséhez és ehhez eszközökkel látjuk el - az első perctől


B2B Értékesítési Mesterkönyvem

A fenntartható növekedésben vagyunk érdekeltek. Ezt tartósabb együttműködés keretében támogatjuk. Alkossuk meg együtt a gyakorlatban az Ön vállalatának/ vállalkozásának B2B Értékesítési Mesterkönyvét. Ez egy nagyon nagy értékű és komoly munka. Minden megvan hozzá... Beszéljünk... Itt letöltheti a "kedvcsinálót"...

*A szolgáltató jelenleg nem tartozik az Áfa-kör hatálya alá. A kiállított számla 0% Áfa-t tartalmaz!

Adatvédelmi tájékoztató