Gm-Munkaadói versenyelőny

szerezzük meg - maradjon nálunk - fejlődjön velünk

Hogyan ADJAM el a cégünk és a nálunk megnyílt pozíciót a munkaerőpiacon, hogy a legjobbakat megszerezzük, megtartsuk és nálunk fejlődjenek?

Startup módszerek nagyvállalatoknak és KKV-knak


A GM-Munkaadói versenyelőny program hatékonyságot fejleszt és eredményességet növel egyedi, innovatív, a jelenlegi legfejletteb módszerekkel. Fejleszti az emberi-, vezetői-, szervezeti működést a startupoknál és multiknál megszokott stílusban. Ez a program megteremti, hogy a cégükben a munkatársaik Önöknél maradjanak, a beszállítóik ne pártoljanak el, a partnereik szeressenek Önökkel dolgozni és új munkatársakat, a legjobbakat a piacon, energikus-, dolgozni szerető fiatalokat is vonzzon a tevékenységük és a cégük. Kiváló munkatársaik, jobb működésük, fenntartható növekedésük, folyamatos fejlesztési kultúrájuk legyen.

Munkaadói döntéshozóknak - cégtulajdonos - cégvezető - HR vezető - toborzási szakember részére

Fontos az elején tisztázni! NEM HR szakemberek vagyunk vagy voltunk. B2B értékesítésben vagyunk otthon. Vezetők, B2B értékesítők vagyunk/voltunk, vadászok a piacon... és tudjuk, csináltuk a munkaerővadászatot és hogyan kell eladni valamit. Egy NYITOTT VÁLLALATI POZÍCIÓT a mai környezetben EL KELL ADNI - hogy az elérhető legjobbal tudjunk dolgozni. Silány árura, silány csomagolásban nem fognak jelentkezni a legkiválóbbak, vagy ott fogják hagyni. VERSENY van a cégek között a munkaerőért, a legjobbakért...

A weboldal alján találod a megrendelőt!
A weboldal alján találod a megrendelőt!

A gyorsan növekvő cégek és az ötletből induló startupok ezekkel a módszerekkel érnek el sikereket. Gyorsabban érnek el eredményeket és piaci terjeszkedést, mint a hagyományosan piacon levők. Hatékonyabb egyéni-, vezetői-, céges működésük lehet. Ők (lesznek) az Ön versenytársai a vevőinél és a munkaerőpiacon. Manapság iparági buborékban élni életveszélyes. Bárhonnan jöhet egy "felforgató", aki elveszi a vevőit és elcsábítja a munkatársait. "Forgass fel, vagy felforgatnak..." hangzik a jelszó ezen a pályán!

Magyarországon a vállalatok, vállalkozások egyik legnagyobb problémája a munkaerő hiánya. Mitől lenne ez jobb a következő években?

Ember nem lesz több, ezért a MUNKAADÓK versenye erősödik a munkavállalókért. Ki lesz az ügyesebb? Cégek nyerhetnek a versenyben - akik megszerzik, megtartják a legjobb munkaerőt minden szinten - vagy veszíthetnek és tönkre is mehetnek a munkaerő hiánya, kiszámíthatatlan fluktuációja miatt?

A fiatal generáció - Y és Z generáció a 20-as -30-asok alkalmazása - más vezetői és munkaadói hozzáállást igényel - különben elmennek - Hogyan lehet őket megtartani?

Mi lehet a megoldás? Miben tud jelentős segítséget adni egy MENTOR? MOST hozzáférhet a jelenlegi legfejlettebb eszközökhöz és módszerekhez! MUNKAERŐ - Szerezzük meg - maradjon nálunk - fejlődjön a cégünkkel együtt.

Alkalmazza azokat az egyszerű, érthető és rendkívül hatékony módszereket, amiket a multik és a technológiai startupok használnak. Most ehhez személyes iránymutatást és mentorálást kap a Gm-Munkaerővadász konzultációs csomag keretében.

Így pusztulnak el a magyar kisvállalatok: sok helyen még a közmunka is vonzóbb -Pénzcentrum - 2019. március 18. hétfő 14:04

"Nehéz helyzetben vannak a magyar kisvállalatok - nehezen találják meg a munkaerőt, utána pedig nehezen tartják azt meg. Egyre több kisvállalat alkalmaz innovatív módszereket a HR tevékenysége végzéséhez."
Ez nem változott azóta sem, sőt a kiváló munkatársakért folyó verseny nő.

Innovatív MUNKAADÓI módszerek

Munkaerő-vadászat: Szerintem Magyarország kiváló és épp elég munkaerővel rendelkezik. Ha nem így látod, nézd át a MUNKAADÓI AJÁNLATOD- kiváló terméket, jó ajánlatot megveszik a legjobbak. Ha innovatív módszerek érdekelnek, beszéljünk... ez stratégiai kérdés... és versenyelőnyt hozhat...

A legtöbb cég komoly gondokkal küzd a munkaerő-piacon. "Nincs jelentkező", "aki jelentkezik, az alkalmatlan a feladatra", "el sem jönnek az interjúra", "visszautasítják az ajánlatot", "szerződést köt, de nem jelenik meg munkavégzésre". Hosszan sorolhatnánk. A helyzet az, hogy ezek a tünetek csak KÖVETKEZMÉNYEK.A problémák, hiányosságok az ezt megelőző folyamatokban vannak a munkaadónál, és persze a megoldások is ugyanott.

Mik az okok, mi a gyökér ok?

- amikor elkezdjük a toborzást, nem ismerjük a pontos célközönséget, kiket akarunk, hol találjuk őket?
- nem ott keressük, nem oda hirdetünk, ahol vannak
- nincs munkaadói márkaépítés, ami a munkatársaknak is vonzó (meglevő+újak), így ismeretlen a cég az álláspiacon
- nulla "jelöltélmény" van, inkább "jelöltkínzás", "jelöltszenvedtetés"
- versenyképtelenek a bérek - nincs bér-benchmark
- a munkaadót csak az köti le, hogy "ÉN mit várok el!" és nem foglalkozik a munkavállaló céljaival, vágyaival, problémáival, fájdalmaival
- a megtartási eszközök hiányoznak vagy hiányosak
- arrogáns, cinikus, megközelíthetetlen vezetők
- a kiválasztási folyamat lassú
- a belépés után "magára hagyják" az új embert
- nincsenek visszajelzések, stb.

Ne csodálkozzunk, hogy nem sikeres a toborzás, és nem jelentkeznek hozzánk!
Azt mindig könnyebb mondani, hogy munkaerőhiány van. De ez nem oldja meg a problémát. Jó hír, hogy mindezekre a fentiekre van megoldás.

ÉRDEKLI?
...töltse ki a lenti rövid igénylőt, visszahívunk! 

Lehetséges témák és megoldási területek gondolatébresztőnek... 

  • Hogyan tegyük vonzóvá a munkaerőpiaci versenyben a cégünk?
  • Hogyan azonosítsuk a (leendő)munkatársi "célpiaci csoportjainkat"?
  • Hogyan szólítsuk meg a lehetséges jelöltjeinket?
  • Hogyan jelenítsük meg a munkaadói értékeinket?
  • Hol és hogyan találjuk meg a nekünk megfelelő munkavállalókat?
  • Milyen munkaadói értékajánlatot dolgozzunk ki a meglevő és leendő munkavállalóink számára?  - "Ellenálhatatlan munkaadói ajánlat" elkészítése
  • Hogyan nyerjünk a munkaadói versenyben?
  • Hogyan szerezzük meg - tartsuk meg a Y és Z generáció, a 20-as 30-asokat?
  • Hogyan szerezzük meg mások elől, vagy másoktól a legjobb munkaerőt?
  • Munkaadói tárgyalások a munkavállalókkal... hogyan bonyolítsuk?
  • Hogyan tartsuk meg a munkavállalóinkat? Az első nap... az első 30nap... az első 90nap... az első 365nap munkavállalói útjának tervezése
  • Hogyan alakítsuk ki a munkavállalóknak (is) szóló céges márkamegjelenésünk?
  • Hogyan irányítsuk a munkavállalói belső hírvivők üzeneteit?
  • Hogyan használjuk a LinkedIn platformot, hogy megnyerjük a legjobbakat?
  • Hogyan dolgozzuk ki a munkatársi út térképet - megszólítástól a bekerülésig? / Employee journey mapping 
  • Egyéb témák...

ÉRDEKLI?
...töltse ki a lenti rövid igénylőt, visszahívunk! 

Amit nem tudunk, vagy nem tudjuk, hogy nem tudjuk, azt a szaktudást megvehetjük a piacon, arra alkalmazhatunk egy külső szakértőt.


Amikor nálunk dolgozik valaki alkalmazottként vagy szerződött partnerként, ne feledjük! A saját SZEMÉLYES céljait akarja megvalósítani és a cégünket látja legjobb eszköznek erre. Ő egy ember, akinek tervei, céljai vannak. Családot akar, számlákat fizetni, utazni, tartalékot képezni, fejlődni szakmailag és emberileg, sikerélményeket megélni. Biztosítja ezt a cégünk?

Tartósan nem megy, hogy egy középszerű, rosszul működő cég, kiváló munkaerőt tartson meg. Nézzünk szembe a saját cégünk működésével, mielőtt "szuperman/woman"-ről álmodozunk, aki mindenhez is ért, dolgozik, mint a robot és mindezt alacsony bérért, rossz légkörben, tisztázatlan folyamatok között, arrogáns vezetéssel teszi. Jóóó.... jóóó... de akkor hogyan? Erről szól ez a program! 


Mit kap az együttműködésünk - 5-10 hét időtartam - alatt? - Önre és vállalkozására szabott megoldások, azonnal használható eszközök a kivitelezéshez - együtt csináljuk

Személyes és online MENTORÁLÁS


7+ db CANVAS - VÁSZON - 1 A4 oldalon a lényeg

Minden fejlesztendő területre 1A4 odalas vászon - többszörös hatékonyság

  • A Gm-Munkaerővadász konzultáció alatt megosztásra kerül és ismertetve van a működésük - későbbi tartós, önálló használathoz
  • Választott témában beszélgetés - iránymutatás
  • A témát segítő fejlesztési vászon ismertetése (amennyiben van)
  • Kapcsolódó fejlesztési vászon elküldése e-mailben - önálló használathoz
  • Témát segítő további anyagok - információk, eszközök, módszerek átadása
  • További lépések - döntési javaslatok a témában

Egy MENTOR sokat segíthet lelkileg és szakmailag... mert nem mindegy, hogy növekedési, stagnálási, vagy "összehúzódási" terveink vannak... Szaktudást és megvalósítási eszközöket vásárol a programmal.

ÉRDEKLI?
...töltse ki a lenti rövid igénylőt, visszahívjuk! 

ÉRDEKEL - KITÖLTÖM - visszahívást kérek!


Amennyiben úgy érzi, már döntött és biztosan akarja a Gm-Munkaerővadász 10+3h konzultációt - 450.000 Ft (*0%Áfa), úgy a szerződés és díjbekérő gyors küldéséhez további adatokra van szükségünk. Kattintson az ADATKÉRŐ laphoz!


*A szolgáltató a beérkezett igények sorrendjében max. 3 új ügyféllel tud dolgozni a következő héttől szolgáltatói szerződés keretében! Ezt meghaladó új ügyfél érdeklődés esetén a szolgáltató minimum 5 hét türelmet kér további ügyfelekkel való együttműködésre. **Amennyiben a visszahívási beszélgetésben együttműködésünkről döntünk, úgy szolgáltató szerződési formátumot küld és elfogadása esetén, díjbekérő alapján a szolgáltatási díj fizetése után azonnal megkezdődhet a konzultáció.