Gm-Munkaadói versenyelőny
szerezzük meg - maradjon nálunk - fejlődjön velünk
Hogyan ADJAM el a cégünk és a nálunk megnyílt pozíciót a munkaerőpiacon, hogy a legjobbakat megszerezzük, megtartsuk és nálunk fejlődjenek?
Startup módszerek nagyvállalatoknak és KKV-knak
A GM-Munkaadói versenyelőny program hatékonyságot fejleszt és eredményességet növel egyedi, innovatív, a jelenlegi legfejletteb módszerekkel. Fejleszti az emberi-, vezetői-, szervezeti működést a startupoknál és multiknál megszokott stílusban. Ez a program megteremti, hogy a cégükben a munkatársaik Önöknél maradjanak, a beszállítóik ne pártoljanak el, a partnereik szeressenek Önökkel dolgozni és új munkatársakat, a legjobbakat a piacon, energikus-, dolgozni szerető fiatalokat is vonzzon a tevékenységük és a cégük. Kiváló munkatársaik, jobb működésük, fenntartható növekedésük, folyamatos fejlesztési kultúrájuk legyen.
Munkaadói döntéshozóknak - cégtulajdonos - cégvezető - HR vezető - toborzási szakember részére
Fontos az elején tisztázni! NEM HR szakemberek vagyunk vagy voltunk. B2B értékesítésben vagyunk otthon. Vezetők, B2B értékesítők vagyunk/voltunk, vadászok a piacon... és tudjuk, csináltuk a munkaerővadászatot és hogyan kell eladni valamit. Egy NYITOTT VÁLLALATI POZÍCIÓT a mai környezetben EL KELL ADNI - hogy az elérhető legjobbal tudjunk dolgozni. Silány árura, silány csomagolásban nem fognak jelentkezni a legkiválóbbak, vagy ott fogják hagyni. VERSENY van a cégek között a munkaerőért, a legjobbakért...
A gyorsan növekvő cégek és az ötletből induló startupok ezekkel a módszerekkel érnek el sikereket. Gyorsabban érnek el eredményeket és piaci terjeszkedést, mint a hagyományosan piacon levők. Hatékonyabb egyéni-, vezetői-, céges működésük lehet. Ők (lesznek) az Ön versenytársai a vevőinél és a munkaerőpiacon. Manapság iparági buborékban élni életveszélyes. Bárhonnan jöhet egy "felforgató", aki elveszi a vevőit és elcsábítja a munkatársait. "Forgass fel, vagy felforgatnak..." hangzik a jelszó ezen a pályán!
Magyarországon a vállalatok, vállalkozások egyik legnagyobb problémája a munkaerő hiánya. Mitől lenne ez jobb a következő években?
Ember nem lesz több, ezért a MUNKAADÓK versenye erősödik a munkavállalókért. Ki lesz az ügyesebb? Cégek nyerhetnek a versenyben - akik megszerzik, megtartják a legjobb munkaerőt minden szinten - vagy veszíthetnek és tönkre is mehetnek a munkaerő hiánya, kiszámíthatatlan fluktuációja miatt?
A fiatal generáció - Y és Z generáció a 20-as -30-asok alkalmazása - más vezetői és munkaadói hozzáállást igényel - különben elmennek - Hogyan lehet őket megtartani?
Mi lehet a megoldás? Miben tud jelentős segítséget adni egy MENTOR? MOST hozzáférhet a jelenlegi legfejlettebb eszközökhöz és módszerekhez! MUNKAERŐ - Szerezzük meg - maradjon nálunk - fejlődjön a cégünkkel együtt.
Alkalmazza azokat az egyszerű, érthető és rendkívül hatékony módszereket, amiket a multik és a technológiai startupok használnak. Most ehhez személyes iránymutatást és mentorálást kap a Gm-Munkaerővadász konzultációs csomag keretében.
Így pusztulnak el a magyar kisvállalatok: sok helyen még a közmunka is vonzóbb -Pénzcentrum - 2019. március 18. hétfő 14:04
"Nehéz helyzetben vannak a magyar kisvállalatok - nehezen találják meg a munkaerőt, utána pedig nehezen tartják azt meg. Egyre több kisvállalat alkalmaz innovatív módszereket a HR tevékenysége végzéséhez."
Ez nem változott azóta sem, sőt a kiváló munkatársakért folyó verseny nő.
Innovatív MUNKAADÓI módszerek
- amikor elkezdjük a toborzást, nem ismerjük a pontos célközönséget, kiket akarunk, hol találjuk őket?
- nem ott keressük, nem oda hirdetünk, ahol vannak
- nincs munkaadói márkaépítés, ami a munkatársaknak is vonzó (meglevő+újak), így ismeretlen a cég az álláspiacon
- nulla "jelöltélmény" van, inkább "jelöltkínzás", "jelöltszenvedtetés"
- versenyképtelenek a bérek - nincs bér-benchmark
- a megtartási eszközök hiányoznak vagy hiányosak
- a kiválasztási folyamat lassú
- nincsenek visszajelzések, stb.
ÉRDEKLI?
...töltse ki a lenti rövid igénylőt, visszahívunk!
Lehetséges témák és megoldási területek gondolatébresztőnek...
- Hogyan tegyük vonzóvá a munkaerőpiaci versenyben a cégünk?
- Hogyan azonosítsuk a (leendő)munkatársi "célpiaci csoportjainkat"?
- Hogyan szólítsuk meg a lehetséges jelöltjeinket?
- Hogyan jelenítsük meg a munkaadói értékeinket?
- Hol és hogyan találjuk meg a nekünk megfelelő munkavállalókat?
- Milyen munkaadói értékajánlatot dolgozzunk ki a meglevő és leendő munkavállalóink számára? - "Ellenálhatatlan munkaadói ajánlat" elkészítése
- Hogyan nyerjünk a munkaadói versenyben?
- Hogyan szerezzük meg - tartsuk meg a Y és Z generáció, a 20-as 30-asokat?
- Hogyan szerezzük meg mások elől, vagy másoktól a legjobb munkaerőt?
- Munkaadói tárgyalások a munkavállalókkal... hogyan bonyolítsuk?
- Hogyan tartsuk meg a munkavállalóinkat? Az első nap... az első 30nap... az első 90nap... az első 365nap munkavállalói útjának tervezése
- Hogyan alakítsuk ki a munkavállalóknak (is) szóló céges márkamegjelenésünk?
- Hogyan irányítsuk a munkavállalói belső hírvivők üzeneteit?
- Hogyan használjuk a LinkedIn platformot, hogy megnyerjük a legjobbakat?
- Hogyan dolgozzuk ki a munkatársi út térképet - megszólítástól a bekerülésig? / Employee journey mapping
- Egyéb témák...
ÉRDEKLI?
...töltse ki a lenti rövid igénylőt, visszahívunk!
Amit nem tudunk, vagy nem tudjuk, hogy nem tudjuk, azt a szaktudást megvehetjük a piacon, arra alkalmazhatunk egy külső szakértőt.
Amikor nálunk dolgozik valaki alkalmazottként vagy szerződött partnerként, ne feledjük! A saját SZEMÉLYES céljait akarja megvalósítani és a cégünket látja legjobb eszköznek erre. Ő egy ember, akinek tervei, céljai vannak. Családot akar, számlákat fizetni, utazni, tartalékot képezni, fejlődni szakmailag és emberileg, sikerélményeket megélni. Biztosítja ezt a cégünk?
Tartósan nem megy, hogy egy középszerű, rosszul működő cég, kiváló munkaerőt tartson meg. Nézzünk szembe a saját cégünk működésével, mielőtt "szuperman/woman"-ről álmodozunk, aki mindenhez is ért, dolgozik, mint a robot és mindezt alacsony bérért, rossz légkörben, tisztázatlan folyamatok között, arrogáns vezetéssel teszi. Jóóó.... jóóó... de akkor hogyan? Erről szól ez a program!
Mit kap az együttműködésünk - 5-10 hét időtartam - alatt? - Önre és vállalkozására szabott megoldások, azonnal használható eszközök a kivitelezéshez - együtt csináljuk
7+ db CANVAS - VÁSZON - 1 A4 oldalon a lényeg
Minden fejlesztendő területre 1A4 odalas vászon - többszörös hatékonyság
- A Gm-Munkaerővadász konzultáció alatt megosztásra kerül és ismertetve van a működésük - későbbi tartós, önálló használathoz
- Választott témában beszélgetés - iránymutatás
- A témát segítő fejlesztési vászon ismertetése (amennyiben van)
- Kapcsolódó fejlesztési vászon elküldése e-mailben - önálló használathoz
- Témát segítő további anyagok - információk, eszközök, módszerek átadása
- További lépések - döntési javaslatok a témában
Egy MENTOR sokat segíthet lelkileg és szakmailag... mert nem mindegy, hogy növekedési, stagnálási, vagy "összehúzódási" terveink vannak... Szaktudást és megvalósítási eszközöket vásárol a programmal.
ÉRDEKLI?
...töltse ki a lenti rövid igénylőt, visszahívjuk!
ÉRDEKEL - KITÖLTÖM - visszahívást kérek!
Amennyiben úgy érzi, már döntött és biztosan akarja a Gm-Munkaerővadász 10+3h konzultációt - 450.000 Ft (*0%Áfa), úgy a szerződés és díjbekérő gyors küldéséhez további adatokra van szükségünk. Kattintson az ADATKÉRŐ laphoz!
*A szolgáltató a beérkezett igények sorrendjében max. 3 új ügyféllel tud dolgozni a következő héttől szolgáltatói szerződés keretében! Ezt meghaladó új ügyfél érdeklődés esetén a szolgáltató minimum 5 hét türelmet kér további ügyfelekkel való együttműködésre. **Amennyiben a visszahívási beszélgetésben együttműködésünkről döntünk, úgy szolgáltató szerződési formátumot küld és elfogadása esetén, díjbekérő alapján a szolgáltatási díj fizetése után azonnal megkezdődhet a konzultáció.