Értesüljön az újdonságokról!

GM-Blog

Az 1990-es évektől kezdve a világ az információ/tudás alapú gazdaság korszakába lépett. A sebesség és hatékonyság 10x, 100x, 10.000x nagyobb, mint az ipari korban ( Facebook, Tesla, Alibaba... ). Több mint 26 éve zajlik a korszakváltás. Kell változtatnunk? .... Amihez az ipari kor kezdetén 300 év kellett, az most 30 év alatt lezajlik... 26 már...

Hányszor és hány vállalkozó, vagy vállalkozni szándékozó fejében van egy elképzelés, hogy "mit kellene csinálni", "hogyan futtassak fel egy céget", "milyen új fejlesztést kellene csinálni, hogy növekedjünk"? Hányszor és hány alkalmazott gondolkodik, hogy "hogyan lehetne kilépni az alkalmazotti világból úgy, hogy előkészítek egy vállalkozást, amiből...

Magyarországon nem alakulhatott ki az ötletek formálásának, értékajánlat kidolgozásának, üzleti modellek építésének és az üzleti tervezésnek a kultúrája, legalábbis széles körben nem, de a jó hír, hogy ennek a területnek a "legújabb hulláma" a legfejlettebb országokban is csak 4-5 éve indult. Igazán a 2008-as "válság", ami inkább egy átalakulás...

...ezt nem is kell magyarázni, ezért kellenek olyan megoldások, amikkel akkor dolgozhatok, ha rászánom az időt ( van, aki a kreatív gondolatokat éjszaka formálja, van aki hétvégén... a legritkább az, ha "normál munkaidőben" )

Az elmúlt években, különösen 2008 óta részt vettem pár rendezvényen, ahol aktív, tettrekész vállalkozókat képeztek az előadók különböző dolgokra. Amit én éreztem ( persze ez csak szubjektív magánvélemény), hogy túlteng a marketing és a legtöbb ilyen rendezvény célja az, hogy az előadók és szervezők eladják a saját infotermékeiket a közönségnek.