Kinek szól a GM-VIP 77 szolgáltatás?

2017.01.09

Az 1990-es évektől kezdve a világ az információ/tudás alapú gazdaság korszakába lépett. A sebesség és hatékonyság 10x, 100x, 10.000x nagyobb, mint az ipari korban ( Facebook, Tesla, Alibaba... ). Több mint 26 éve zajlik a korszakváltás. Kell változtatnunk? .... Amihez az ipari kor kezdetén 300 év kellett, az most 30 év alatt lezajlik... 26 már eltelt .... Tervezze a változást és az innovációt! ... A "hagyományos és digitális gazdaság" vállalkozóinak, alkalmazottainak a hálózati korszakban... erről szól.

Kinek szerezhet versenyelőnyt a többiekhez képest ez a szolgáltatás? Ki lehet hatékonyabb, ki végezheti jelentősen eredményesebben a munkáját, mint eddig?

  • kkv cégvezető, tulajdonos, részlegvezető
  • aki új tevékenységet, üzletágat indítana cégében / részlegében, bővítést tervez
  • egyszemélyes induló vállalkozás, mlm hálózati üzletet (újra)tervező
  • startupot tervez, eredeti gondolkodó, valami teljesen újat akar kitalálni
  • újrakezdő vállalkozónak, aki tudatosabban akarja csinálni mint eddig...
  • tanulóknak ( egyetem, középiskola )
  • egyéni alkalmazottnak, aki vállalkozni akar, vagy ki szeretne lépni a vállalkozói világba, multitól a függetlenségbe .... egy jó ötlettel és tervvel a "kezében"...
  • aki egy ötletet akar, vagy van már egy dédelgetett ötlete, álma, szeretné megcsinálni
  • átvett, örökölt egy vállalkozást, vállalatot... másképp akarja csinálni...
  • üzletfejlesztésért, értékesítésért felelős vezető
  • jelenlegi tevékenységét átalakítaná, magasabb szintre emelné a működését
  • gyárt - kereskedik- szolgáltat - agrárvilágban, élelmiszer termelésben érdekelt - informatikai megoldás - turizmusban üzletel - vendéglátás - média - pénzügyi szolgáltatáson dolgozik - appot fejleszt - oktat - tanácsot ad - web szolgáltatás - digitális tartalomfejlesztés - stb.
  • átszervezésnél, átalakuláskor tervezettebben akarja levezényelni a folyamatot
  • befektetőket, finanszírozókat keres és prezentálni kell
  • befektetőként ígéretes vállalkozásba, startup cégbe invesztálna
  • banki hitelfelvételhez, pályázati forráshoz
  • vezetőváltás, cégeladás, cégértékeléshez akarja a tudatos tervezést, stratégiát
  • azt akarja csinálni mint eddig, csak új partnerekkel, új együttműködésekben, eredeti elképzeléssel... kialakítani egy közös nyelvezetet ... együtt másokkal
  • aki megosztható, közös online felületeken együtt akar dolgozni másokkal az ötletén, üzletén, fejlesztésén
  • magánemberként akarja fókuszáltabban, céltudatosabban, tervezetebben élni a saját életét és ehhez akar professzionális támogatást, iránymutatást és eszközöket
  • saját célra, tervezettebben és kontrolláltabban akarja kézben tartani a vállalkozását / részlegét vagy a saját "élettervét"?

végeláthatatlan "elmélkedés" helyett az első pillanattól kezdve céltudatos, szervezett, strukturált módszer az ötlet életképességének eldöntéséhez, rövid határidővel, kis költséggel.

Ötlet -> Értékajánlat kidolgozása -> Üzleti Modell -> Üzleti terv -> Megvalósulás -> Együtt csináljuk

Kezdhetjük most? 

István

Kezdjük kicsiben, folytassuk...

Az életünk nem csak "pénzcsinálásból" áll. Az üzletünket tervezni kell, de a többi megy "magától"? 

Jó esetben a szakmánk, vállalatunk, vállalkozásunk csak eszköz az életünk más, fontosabb dolgainak jobbá, örömtelibbé tételében. ( család, sport, egészségünk fenntartása, utazás, hobbik, lelki megújulás, boldogság megtalálása és fenntartása, új kapcsolatok építése, más emberek-, kultúrák megismerése, művészetek tanulmányozása, kultúra, vallási elmélyülés, kapcsolat az idősebbekkel, kapcsolat a gyermekeinkkel, stb. ez mind része lehet az életünknek... Ezek sem mennek "csak úgy" ...Tervezéssel tudatosabbá tehetők...