Miért kellene máshogy hozzáállnom?

2016.12.28

Az elmúlt években, különösen 2008 óta részt vettem pár rendezvényen, ahol aktív, tettrekész vállalkozókat képeztek az előadók különböző dolgokra. Amit én éreztem ( persze ez csak szubjektív magánvélemény), hogy túlteng a marketing és a legtöbb ilyen rendezvény célja az, hogy az előadók és szervezők eladják a saját infotermékeiket a közönségnek. 

Még a tervezéssel foglalkozó gyakorlati szemináriumok eredménye is csak legfeljebb annyi, hogy állati jó terv születik, amit "elsodor az első találkozás az ellenséggel", vagyis a valós, magyar piaci kihívás. A lelkesítő rendezvények ( mlm, vagy nem mlm ) is csak átmeneti boldogságot okoznak, ami tart a következő rendezvényig. 

A kérdés marad: Én, ahol most vagyok, azzal, amim van, hogyan kezdjem az ötleteim megvalósítását, hogyan vigyem véghez a tervemet és hogyan kezeljem az állandó változást? ...egyáltalán hogyan legyenek ötleteim? ...hogyan formáljam ezeket "nyers üzleti modellé"? ...hogyan teszteljem ezeket, mielőtt még sok pénzt költenék rá? ...hogyan lesz ebből üzleti terv? Valami ilyesmiről, és még sokmindenről szól ez a szolgáltatás ...

István 

Kezdjük kicsiben, folytassuk...