Gm-Esszencia program

 300+45 perc E-konzultáció - a következő szinthez

EMBERI-, VEZETŐI-, CÉGES MŰKÖDÉSFEJLESZTÉS nehéz időkben is...

*A szolgáltatás 5 éves fejlesztési folyamat eredménye, 53 magyar és külföldi ügyféllel dolgoztunk a multinacionális, hazai KKV szektor és hazai Startupok világából. Ez a program egy KÓSTOLÓT jelent, a program piaci szolgáltatói átlag díjszabása (375.000 Ft) értékének töredékéért.

Olvasási idő: 6 perc


Az élet évszakai: Az ősz a legjobb időszak, hogy felkészüljünk a télre!

KKV - Startup - Vállalat: több eladás - jobb működés - fenntartható növekedés - folyamatos fejlesztés

Startup módszerek nagyvállalatoknak
és KKV-knak

A Covid, háborús helyzet, szankciók és a kormányzati kiigazító lépések, árfolyamváltozások, munkaerőhiány, tartós globális recesszió, mindenkit érintenek. Senki nincs biztonságban a következő hónapokban sem... sajnos... nem öröm. Ezek kezelésére a legjobb módszer a hatékonyság növelése.

Van most egy programunk, ami bárhol tart Ön vagy a cége, részlege, munkatársai működése, bármilyen helyzet van "odakint", jobb helyzetbe hozza. Ez egy fejlesztési program... cégtulajdonosoknak, vezetőknek, vállalkozóknak, B2B értékesítőknek. 

Ez nem képzés, nem oktatás, nem tréning, nem csoportos képzés! Csak Önnel dolgozunk és Önért.


Partneri együttműködés keretében szaktudást és megvalósítási eszközöket vásárol.

Legörgetve találja a "menüt" - egyeztetünk 15-45 percben/telefon vagy Zoom - Kiválasztjuk azt az 1-5 témát, amikre fókuszálunk - Mi hoz jobb működési állapotot egyéni-, vezetői-, céges működésében?


Bárhol van az életében, vezetői munkájában, vállalkozásában, értékesítési tevékenységében, ez az a program, amivel a következő szintre tudunk lépni. Már 1 konzultáció után is eredményjavulás a választott területen. Eszközöket és tudást adunk a megvalósításhoz! Döntéstámogatást nyújtunk... 

*regisztrálási lehetőséget díjmentes Gm-Esszencia DEMO 45percre legörgetve a lap alján találja!

"Ha több időm lesz és jobban mennek a dolgok, igénybe veszek külső szakértőt, mentort." - gondolják sokan. "Ha több lesz az árbevételünk, több tartalékom lesz, több pénzem lesz... akkor megengedhetem magamnak, hogy saját mentorom, tanácsadóm legyen."... gondolják még többen. Ez általában nem jön el. Miért gondolja, hogy ráér később? Először befektetés...most!

A legtöbb magyar vállalkozás hatékonyságában óriási tartalékok vannak. Leegyszerűsítve a hatékonyság: Egységnyi erőforrásból (idő-ember-technológia) előállított profit.

  • Mikrovállalkozás - 1-10 fő; 2Millió EUR árbevétel/év - 80% hatékonysági tartalék
  • Kisvállalkozás - 10-50fő; 2-10Millió EUR árbevétel/év - 65% hatékonysági tartalék
  • Közepes vállalkozás - 50-250fő; 10-50Millió EUR árbevétel/év - 60% hatékonysági tartalék
Nem kell "nagyot lépni" csak eggyel kell jobbnak lenni, mint a versenytársak! ...de folyamatosan! Hogyan?

  • Fejlesztjük az emberi működésünk hatékonyságát - tevékenységgazdálkodás - fókusz - Hogyan használjuk az időnket?
  • Fejlesztjük a vezetői működésünk hatékonyságát
  • Fejlesztjük a működési folyamatainkat
  • Fejlesztjük az adatok és mérés(KPI) alapján történő döntéseinket
  • Fejlesztjük a munkatársaink működését
  • Fejlesztjük az egymás közötti belső és a kifelé történő kommunikációnkat
  • Gépek, berendezések, automatizáció
  • Fejlesztjük a működésünket támogató rendszereket, szoftvereket (ERP/CRM/Projekt/Folyamat támogatás) - Digitalizálunk
  • Fejlesztjük az értékesítést támogató marketingünk hatékonyságát
  • Fejlesztjük az értékesítési hatékonyságunk
  • Fejlesztjük a piacszerzési tevékenységünk
  • Fejlesztjük a fejlesztésünk - innováció, új termékek, új szolgáltatások, új piacok
  • Fejlesztjük a tartalékképzési és befektetési politikánk
  • Fejlesztjük a partnerkapcsolatainkat
  • Fejlesztjük a gyors reagálási képességünk
Ezeket nem érdemes gyorsan... csak folyamatosan... minden nap egy kicsit, ami eredményt hoz! Az emberekkel és folyamatokkal kapcsolatban a lassú a gyors és a gyors a lassú. /Na jó... van amit csak gyorsan érdemes...:-)

A Gm-Esszencia program egy 2-6 hetes együttműködés - 6 alkalom online platformon, vagy személyes konzultációt tartalmaz. A 6 alkalom általában 1-1h megbeszélést jelent. Kifejezetten Önre és a cége-, munkatársai tevékenységének működésére szabottan, kiválasztunk olyan témákat, területeket, amik a legrövidebb idő alatt, legkisebb erőfeszítéssel a legnagyobb eredményt hozzák. Magyarul, megbeszéljük, hogy hozzunk ki kevesebből többet és erre fókuszálunk, ezen dolgozunk. Hatékonyságot növelünk!

Azokkal dolgozunk, akik most akarnak lendületet, hogy több idejük legyen a "szakmán kívüli jó dolgokra" - több ügyfelük legyen 3 hét-6 hónapon belül - jobban működjenek - növekedjenek - új piacaik, új ötleteik, új partnereik, új termékeik legyenek.

Akik lendíteni akarnak a LinkedIn és más digitális csatornájuk marketing aktivitásán. Akik eredményt - ügyfelet - bevétel és profitnövekedést akarnak a marketingjükből. Mégpedig gyorsan... nincs mire várni... a külső környezet ilyen lesz... nem lesz jobb... el kell fogadni ezt...

Azokkal is dolgozunk, akiket ez az extrém gyorsan változó környezet "fejbe vágott"... padlóra kerültek... Kifejezetten ilyen környezetre szabott egyedi módszerekkel és eszközökkel...

A Gm-Esszencia program ezen a héten bevezető szolgáltatói díjkedvezménnyel! - A lap alján találja a megrendelőt... Az egyik legújabb ügyfelünknek a konzultációink díjának 16x-szoros megtérülését hozta. Kíváncsi hogyan? Ez túl komoly és túl jó, hogy átgörgesse... ha nincs most 4 perce, inkább térjen vissza rá este, vagy hétvégén... vagy bármikor, ha van ideje 4 percre fókuszálni. (Ha "soha nincs időm, mindig el vagyok havazva" érzése van, akkor a Gm-Lopott idő programunk után lesz)

Ez a 300+45 perces program ÁTTÖRÉST (legtöbbször mérhető eredményt) hoz Önnek.

Az eszközrendszer és megoldások amiket kínálunk a "legkeményebb pályáról" jönnek...hadiipar, startupok világa... multik gyakorlata... ezeken a területeken az extrém gyors változások mindig is jelen voltak... évtizedekkel, évszázadokkal ezelőtt is... és mindig élen jártak a megoldásban... ami sokkal később került a "tömeghez"... Csodák nincsenek, csak meló van és eredményesebb módszerek!

Amiről nem tudom, hogy nem tudom... attól még létezik. Közelítjük azt, ahol most van... ahhoz, ami lehetséges... amit sokszor csak egy külső szakértő lát Önben és a cégében. Belevágunk?

Tudjuk, hogy nem egyszerű egy döntést meghozni. Félelem, kétség, döntésképtelenség... gyakori érzések, ilyen brutálisan komplex és gyorsan változó világban. Érthető... ennek ellenére nem érdemes feladni a fejlődésünkbe, növekedésbe vetett bizalmunk. Természetesen nem kötelező fejlődni, változtatni, jobban működni... mint ahogy élni sem kötelező...

Ez egy DÖNTÉS!


A következő 2-6 hétben azon dolgozunk, hogy a szolgáltatás díja minimum duplán megtérüljön Önnek!

Online konzultációink minden alkalommal, alkalmanként külön-külön is értékelhető haladást és eredmény adnak: 2-5 héten belül jelenős fejlődése lesz a választott területen és témában. 2-5 hét konzultáció - átadott tudás és önállóan is használható eszközrendszer - tisztábban látja, hogy hol van most, hova akar jutni és hogyan jut oda. Mennyi tartalék van a vezetői működésemben, cégemben, munkatársaim tevékenységében, folyamatainkban? Meg akarom tudni...

A "Covid krízis" tapasztalatai alapján fejlesztett, extrém gyorsan változó környezetre szabott módszerekkel érünk el eredményt. Legtöbb téma önmagában is mélyebb, hogy 300+45 perc alatt mindent átvegyünk... de kezdjük most az első lépéssel... Már ezzel is nagyot lépünk előre! Kis kockázattal... rövid idő alatt...

Ez eddig "duma"... gondolhatja. Igaza van... épp ezért lássuk a menüt... azokat a területeket, amikből 2-5 témára fókuszálhatunk Önöknél. Ezek komoly témák... ha most nincs ideje, inkább hagyja... érdemes lenne újból átnézni, akár ma este... alaposabban.

Miért nem elég gurutanácsokra figyelni, üzleti videókat nézni, podcastokat hallgatni, tréningen, workshopokon részt venni, üzleti könyveket olvasni? Ezekből TUDNI fog. Amikor velünk dolgozik, MEGCSINÁLJUK! Együttműködve, lépésről lépésre.

1- Választható téma: Értékesítési lendület - B2B Konzultatív értékesítés 4.0 - eladás vállalatoknak, intézményeknek

Akiknek szól: Értékesítési vezető; értékesítő; cégvezető, aki értékesít; értékesítést támogató munkatárs; nagy értékű szolgáltatást nyújtóknak; KAM/BDM

  • 45 perc feltárás: Hol vagyok most? Hova akarok jutni? Hogy jutok oda? Mivel mérem, hogy megcsináltam? Pontosítjuk a témákat, amin dolgozunk!  + 300 perc (2-6 hét) közös munka

Témán belüli választható részterületek

  • Tölteni a tölcsért - soha ne fogyjunk ki a nyitott ügyekből
  • Első hatás - új ügyféljelöltek direkt megkeresése több csatornán
  • Feltárás - Hogyan tárjuk fel az összes üzleti lehetőséget
  • Kibillentés - Hogyan mozdítsuk ki a lehetséges ügyfelet a "jelenlegi"-ből?
  • Ügyélminősítési lépések - arra fókuszáljunk, akivel lehet és érdemes
  • Ajánlatfejlesztés - üzleti tárgyalás - A nyerő ajánlat kidolgozása
  • ZÁRÁS - Hogyan zárjuk az értékesítést - szerződés, kattintás, első megrendelés
  • Eredményes vállalaton belüli értékesítési mentorálás/coaching eszközrendszere, tartalma és módszerei

Eredmény: több ügyfél - gyorsabb zárás - nagyobb üzletek T-többnek T-többet T-többször T-többért T-tovább - 30-80%-os értékesítési eredményjavulás lehetősége 3 hét- 6hónapon belül

Ha nem tud profi módon eladni, egész életében azoktól vásárol, akik tudnak eladni...

AKTUALITÁS: Sajnos a radikális költségnövekedés sokszor nem kigazdálkodható. Olyan mértékű, amit már nem lehet kispórolni. Gyakran nincs pénz és nincs idő hatékonyságnövelő beruházásra sem ill. nem tudjuk gyorsan az értékesítési tevékenységeink eredményességét javítani, vagy új értékesítőt felvenni. Nem mindig van mód és lehetőség több pénzt áldozni keresletgeneráló kampányra, marketingre. Marad az áremelés! Hogyan lehet tálalni és kitárgyalni, hogy ne veszítsünk ügyfelet és megrendelést? Van erre egy programunk... a legjobb tudást és eszközöket adja a témában!


2- Választható téma: Folyamat és tevékenységszervezés - Hatékony munkatársi tevékenységszervezés - munkatársi időkihasználás

Akiknek szól: Gyártó cég és hagyományos kereskedelmi tevékenységet folytató B2B értékesítő cég munkatársainak és vezetőinek

  • 45 perc feltárás: Hol vagyok most? Hova akarok jutni? Hogy jutok oda? Mivel mérem, hogy megcsináltam? Pontosítjuk a témákat, amin dolgozunk! + 300 perc (2-6 hét) közös munka

Témán belüli választható részterületek

  • Munkatársak szerepkörei - viszonyulásai - hogyan lesz jól szervezett a csapat?
  • Bajtársi együttműködés kialakítása - fókusz a közös célon
  • Tevékenységi veszteségek - feleslegek  - Mi az, ami értéket teremt?
  • Lean folyamat és tevékenységszervezés kultúrája
  • Állandó fejlesztés kultúrája és módszerei
  • Célok és mérés alapján hozott döntéshozás

Eredmény: Kezdő lendületet ad a hatékonyabb működéshez - megalapoz egy folyamatos LEAN folyamat és tevékenységfejlesztést - Azonnali javulást hoz a munkatársak napi munkájában


3- Választható téma: Agilis vezető - Vezetői munkaszervezés és vezetői élettervezés extrém gyorsan változó környezetben

Akiknek szól: Agilis módszertanokkal dolgozó vagy agilisan működő csapatok érintettjeinek; KKV cégvezetőknek; Vállalati döntéshozóknak

  • 45 perc feltárás: Hol vagyok most? Hova akarok jutni? Hogy jutok oda? Mivel mérem, hogy megcsináltam? Pontosítjuk a témákat, amin dolgozunk! + 300 perc (2-6 hét) közös munka 

Témán belüli választható részterületek

  • Először agilis működésű ember - agilis keretrendszerben szervezett élet
  • Agilis működésű vezető - Hogyan vezessünk egy extrém gyorsan változó világban?
  • Vezetőből gerilla - azonnali reagálás a gyors változásokra - döntéstámogató eszközök
  • Az időkeretek jelentősége - Hogyan határozom meg a "megcsináltam" állapotot?
  • Kevesebb idő alatt többet! - kulcs a tevékenységeink meghatározása adott időkeretben
  • Célok és sikerokozók hierarchiája - Hogyan maradjunk emberként és vezetőként "stabilan" egy instabil és tervezhetetlen világban?
  • Hogyan fejlesszem a vezetői működésem, hogy a munkatársaim velem maradjanak, a beszállítóink ne pártoljanak el, a partnereink szeressenek velünk dolgozni és új munkatársakat, a legjobbakat a piacon, energikus-, dolgozni szerető fiatalokat vonzzon a tevékenységem és a cégem? Miért? Erről is beszélünk...
  • Hogyan tartsuk fenn a vezetői csúcsteljesítményt, tartósan fókuszált állapotot anélkül, hogy elmennék a falig... a kiégésig, betegségig, a munkán kívüli kapcsolataink "széteséséig"... annyit előre elmondunk, hogy módszerek, megfelelő szokások és rutinok, valamint az új működést támogató eszközök nélkül ebben a brutálisan komplex világban nem megy. Ez a program ebben is a legfejlettebbet adja...

Eredmény: Eszközöket és módszertant kap arra, hogy tudja mit akar az életben elérni és meg is csinálja, bármi van. Összhangban lesz az emberi-, vezetői működése az extrém gyors változásoknál hatékony agilis módszerekkel

4- Választható téma: Stratégia és megvalósítás - vezetői erő fenntartása - A következő 3hét-3hónap-1év-3év tervezése és megvalósítása extrém tervezhetetlen időkben

Akiknek szól: CEO; Első számú döntéshozó; Tervekért és stratégiáért felelős döntéshozó; KKV ügyvezető vagy tulajdonos; Startup alapítók

  • 45 perc feltárás: Hol vagyok most? Hova akarok jutni? Hogy jutok oda? Mivel mérem, hogy megcsináltam? Pontosítjuk a témákat, amin dolgozunk! + 300 perc (2-6 hét) közös munka

Témán belüli választható részterületek

  • A stratégia kialakításának és megvalósításának új eszközrendszere és gondolkodásmódja
  • A vezetői erő fenntartása - 15 szempont, amit ha megvizsgálunk, azonnal tudjuk azt, hol kell fejlődnünk
  • 12 hetes sikerciklusokban gondolkodás - Minden nap egy tiszta lap! - Hogyan hozzuk ki a mai napból a maximumot?
  • Vezetői időgazdálkodás - Az idő nélkülünk is van, nem tudunk vele gazdálkodni! Hogyan határozzuk meg a tevékenységeinket, hogy a lehető leggyorsabban elérjük, amit akarunk?
  • Vezetői döntések - az érintettek bevonása - Mikor döntsünk egyedül? Mik a jogai és viszonyulásai az érintetteknek az adott témában való döntésnél? Mi van a döntés után? Hogyan valósuljon meg az, amiről döntöttünk?

Eredmény: Bármi van, nem esik szét az irányítás. Kontroll alatt tudja tartani a cége működését extrém gyors változásoknál is. Radikálisan hatékonyabb vezetővé válik és azonnali jó döntéseket tud hozni a pozíciójában.


5- Választható téma: B2B Értékesítést támogató marketing - keresletgenerálás több csatornán - A LinkedIn platform mint versenyelőny

Akiknek szól: Értékesítést közvetlenül támogató marketing vezetőinek és munkatársainak - KKV döntéshozóknak a témában - Startup döntéshozóknak

  • 45 perc feltárás: Hol vagyok most? Hova akarok jutni? Hogy jutok oda? Mivel mérem, hogy megcsináltam? Pontosítjuk a témákat, amin dolgozunk! + 300 perc (2-6 hét) közös munka 

Témán belüli választható részterületek

  • Piackutatás - tájékozódás - keresletgenerálás - Mit akarjunk akarni? Mit érdemes akarni?
  • Melyik csatornán szólítsuk meg a lehetséges ügyfeleink
  • Mikropiaci szegmentálás - fókuszált marketing és értékesítés a mikropiaci döntéshozókra szabottan
  • A LinkedIn platform aranybányája a vállalatok, vállalkozások, intézmények felé történő értékesítésben
  • Értékesítési szövegírás - szöveg ami aktivál, konvertál és elad - több csatornára (e-mail; telefon; LinkedIn; Facebook; weboldal; landing oldal; hirdetés; szakmai blog)
  • Növekedési hackelés - kommunikációs stratégia és trükkök, hogy sokkal többen keressék azt, amit adni akarunk - keresletgenerálás, mielőtt még kifejlesztenénk vagy eladnánk
  • Weboldal és landing oldal(értékesítési oldal) tartalmi szövegezése - úgy, hogy aktiváljon, konvertáljon és eladjon

Eredmény: Nagyságrendekkel csökkentheti az értékesítési erőfeszítésekre fordított energiát és növelheti az értékesítési folyamat zárási eredményességét. Nyomulás nélkül elérheti, hogy megvegyék, amit el akar adni.


6- Választható téma: Az ami most a legnagyobb probléma Önöknél - stagnálásból lendület - visszaesésből újraszervezés - új üzleti működési modell

Akiknek szól: Bárkinek, akinek elakadása van, stagnál, visszaesett vagy egy következő működési szintre akar lépni és meg akarja valósítani a céljait

  • 45 perc feltárás: Hol vagyok most? Hova akarok jutni? Hogy jutok oda? Mivel mérem, hogy megcsináltam? Pontosítjuk a témákat, amin dolgozunk! + 300 perc (2-6 hét) közös munka

Témán belüli választható részterületek

  • Belső megbeszélések rendje - tartalma - üteme - Előrelépés jobb kommunikációval
  • Black Swan/Fekete hattyú hatások kezelése - Talpra állás gyorsan - Mit tegyünk, ha "nagy ütés" és radikális változás áll be a működésünkben
  • Új munkatársak megszerzése - megtartása - Hogyan fejlesszük, hogy velünk maradjon?
  • Támogató rendszerek - szoftverek bevezetése és használata - ERP/CRM/Projekt vezetés rendszerei - a digitális átállás megvalósítása kevesebb drámával, kisebb ellenállással
  • Home Office - hatékony munkavégzés - fókusz - önmotiváció - vision boardok használata - értékesítés home office-ból - több csatornás kapcsolat a külvilággal - hogyan iktatom ki a zaklató hatásokat?
  • Generációs különbségek cégen belül - Hogyan teremtsünk szinergiát a különböző korosztályok együttműködésével?
  • Marketing és értékesítés összhangja - Stratégia és megvalósítás, amivel tengernyi idő és pénz spórolható
  • A lehetséges piacunk feltérképezése - új piacok, új módszerek, új partnerségek - új növekedési stratégia és intenzívebb piaci munka kiépítése
  • Új termékek vagy/és szolgáltatások, értékajánlati portfóliónk kialakítása - ötlettől a piacra vitelig

Eredmény: Kizökken abból, amiben van és erőteljes lépést tesz egy vágyott és jobb működési állapot felé. Témától függően gyors eredményjavulás és működési fejlődés

Ahol most van, eddigi működése juttatta. A következő szinthez mást kell csinálni. Apró lépésekben... folyamatos fejlesztéssel... Az 5 éves mentorprogramot - amiben a szolgáltató részt vett - az ENSZ Globális legjobb gyakorlatai közé választotta. A Gm-Mestertervezés extrém gyorsan változó környezetben konzultációi egyik tudásbázisát ez a program jelenti.


Fontos tisztázni: Ez nem oktatás, nem tréning. Személyére-, jelenlegi helyzetére és cégére szabott közös munka, amit később önállóan is használható munkalapok/CANVAS-ok támogatnak. Legtöbbször mérhető eredményt hoz a választott területen. MINDEGY mi van "odakint"! Azon dolgozunk, amire hatásunk van. A választott témára és kiválasztott témán/témákon belüli részterületekre fókuszálunk az online közös munkánk során.

Miért cselekedjen? - A jelenlegi működéséhez képest fejlődni mindig aktuális. A következő EU pályázati ciklus előtt most van a legjobb időszak felkészülni, megerősödni. Fiatal, innovatív cégek így dolgoznak. Ők (lesznek) az Ön versenytársai.

Miért most? - A MOST soha nem jön vissza! Már elmúlt... A körülmények nem lesznek soha "ideálisak". Bele kell vágni bármi van és folyamatosan fejleszteni... kis lépésekben, eredménnyel. Amíg hezitál, valaki ezt meglépi... ha szerencséje van, nem a versenytársa...

Miért velünk? - A módszereink és eszközeink a jelenlegi "zűrös világra" szabottak. A legfejlettebbek, amik jelenleg vannak. Miért elégedne meg a múlt megoldásaival?

Miért bízzon bennünk? - Az eddigi ügyfeleink elégedettsége nem garancia, hogy Önnél is működik. A Gm-Esszencia programmal tegyünk egy próbát. Kis kockázattal - rövid idő alatt


MEGRENDELŐ kitöltése -> beszélünk telefonon /Zoom 2-15 percet- tartalom személyére, cégére szabott kialakítása -> összefoglalót küldünk a kiválasztott témákról + díjbekérő -> díjrendezés után azonnal kezdhetünk (egyeztetett időpontban) -> 45perc részletesebb igényfeltárás + megoldási tartalom -> 300perc konzultáció 2-5 alkalommal (2-6 hét együttműködés)


A közös munkát egyedi módszerek és speciális
350+ db-os online megosztható CANVAS - munkalaprendszer támogatja - Hatásosabb a tudásátadás ügyfeleinknek - Adott témában átadásra kerülnek későbbi önálló használatra!

A következő 2-6 hétben azon dolgozunk, hogy a szolgáltatás díja minimum duplán megtérüljön Önnek!


MEGRENDELŐ
+regisztrálási lehetőség díjmentes DEMO 45percre 

Ezen a héten kedvezményes díjajánlat!

Ezen a héten, 1 új ügyfelünk részére! A megrendelt időkeret 2022/23 folyamán igény szerinti ütemben felhasználható! 


Partneri együttműködés keretében szaktudást és megvalósítási eszközöket vásárol. ÚJ szaktudást és vezetői-, értékesítési eredményességét fejlesztő eszközöket adunk az eszköztárához!

Megrendelem a szolgáltatást. A végleges döntésem úgyis egyeztetés után - 15 perc témapontosítás - tudjuk meghozni a Gm-Esszencia programban való részvételről. Belevágunk és további 45 perc mélyebb megismerés, igényeinek, problémáinak, céljainak a feltárása + 300 perc konzultáció következik. Közelítjük azt, ami van... ahhoz, ami lehetséges. Egyre inkább igaz, amit Eric Ries : Startup módszer című könyvében ír...
  • Stagnáló cégnél nem szívesen dolgoznak az emberek
  • Régimódi vállalkozás nem vonzó a fiatal tehetségek számára
  • Régimódi céget otthagyják a legjobb munkatársak
  • Régimódi cég fokozatosan ügyfeleket veszít
  • Unalmas működés taszítja a legjobbakat, a legambíciózusabb munkaerőt
  • Régimódi céggel nem szeretnek dolgozni a partnerek, beszállítók
  • Régimódi vezetési stílus nem hozza ki a legtöbbet az emberekből, technológiából, piaci lehetőségekből, profit és készpénztermelő eredményességből. Ez elvesztegetett idő.

Innovatív, lendületes, növekvő, gyarapodó, izgalmas vállalkozásoknak 10x nagyobb a fenntartható növekedési esélye... Egyszerűen most és a jövőben ez a "menő"... Közöttük leszek... 

2022 év végén, egy még kedvezőbb szolgáltatói díj...


10 KKV vállalkozásból 1 nyitott az innovációra, fejlődésre, váltásra, digitalizációra. 10 KKV vállalkozásból 1 vesz igénybe piaci alapon működő, profi külső szakértőt ügyfélszerzése és kiszolgálása fejlesztésére... működési módszerei és vezetői, munkatársi hatékonysága fejlesztésére... folyamatai jobbítására.



A Gm-Esszencia 300 programmal egyszerre, rövid idő alatt 9 iparági versenytársam előzöm! 
Már ezért megéri... 😁😉


*A szolgáltató jelenleg nem tartozik az Áfa-kör hatálya alá. A kiállított számla 0% Áfa-t tartalmaz! **Teljes körű díjvisszafizetési garanciát a nagy értékű, átadásra került tartalom és a nagy értékű hozzáadott szellemi érték miatt nem áll módunkban adni. ***Vis Maior esetén az előre fizetett szolgáltatói díj szolgáltatási idővel nem fedezett vagy fedezhető, fennmaradó része visszautalásra kerül Önnek!****A megrendelő kitöltése szolgáltatót nem kötelezi a szerződés elfogadására!

Adatvédelmi tájékoztató