GM-RADIKÁLIS ÁREMELÉS

Hogyan tálaljuk és tárgyaljuk, hogy ne veszítsünk ügyfelet?

180+45 perc E-konzultáció - a következő szinthez

EMBERI-, VEZETŐI-, B2B értékesítési-, CÉGES MŰKÖDÉSFEJLESZTÉS nehéz időkben is...


Azonnali - pénzben mérhető eredményt hoz - többszörös ROI!

A B2B értékesítési folyamatban az egyik legfontosabb és legkritikusabb szakasz az üzleti tárgyalás és zárás - normál időkben is. Ennek része a teljes feltételrendszerben való megállapodás. Az ÁR, kritikus eleme ennek. Semmi másnak nincs nagyobb hatása a profitra, mint az árnak és egy áremelés eladása is nagy hatással van a vevő profitjára.

Áremelések mindig is vannak, de a mostani időszak különleges. Szinte minden szereplő BRUTÁLIS áremelést kénytelen érvényesíteni. Költségek radikális emelkedése, beszerzési árak, adózás, munkaerőhelyzet kényszeríti ki ezt. A vevőihez/ügyfeleihez szinte mindenki most áremeléssel, sokszor radikális áremeléssel kopogtat. Ki veszít emiatt ügyfelet, ki tudja ezt úgy érvényesíteni, hogy megmaradjon a kapcsolat és folytatódjon az együttműködés?

Hogyan lehet ezt úgy kommunikálni és kitárgyalni, hogy ne veszítsünk ügyfelet, vagy minimalizáljuk a kockázatát ennek?

180 perc múlva egy tapasztalaton és a legfejlettebb tudáson /elsősorban amerikai forrásokból/ alapuló keretrendszer és megvalósítási eszközök birtokában lesz. A profi alkalmazáshoz szükség lehet további konzultációkra, ezt is biztosítjuk külön megállapodás keretében. Nem oktatunk, nem képzünk... együtt csináljuk meg és visszük sikerre, az ön-, tevékenysége-, cége konkrét helyzetére és ügyfeleire szabva.


ÁREMELÉS - tálalás és kitárgyalás

Kiknek szól ez a program?

  • Vállalati B2B értékesítési vezetőknek és értékesítőknek
  • CEO, vezetőknek, ügyvezetőknek
  • B2B értékesítést támogató marketing szakembereknek
  • KKV szektor gyártó vállalkozásainak
  • KKV szektor "hagyományos" kereskedelmet folytató vállalkozásainak
  • Tanácsadóknak - "ExKATA" adózású szolgáltatóknak
  • Nagy értékű termék-, szolgáltatást értékesítőknek
Jelentkezési laphoz görgessen az oldal aljára!
Jelentkezési laphoz görgessen az oldal aljára!

Miért fél a legtöbb értékesítő, üzleti tárgyaló az ÁREMELÉS kommunikálásától, érvényesítésétől?

  • Konfliktussal, ellenállással járhat
  • Félnek az ügyfél elvesztésétől - átmegy a versenytárshoz
  • Frusztrációt, bűntudatot, félelmet vált ki az értékesítőből/tárgyalóból
  • Visszautasítással járhat
  • Ellenérveket generálhat
  • Az ügyfél/vevő felhozhat régebbi hibákat, "nemmegfelelőséget", hogy ellen érveljen az áremeléssel szemben
  • A "rossz hír" hozóját utálják - szeretve lenni jobb
  • Nincs képzésük, tudásuk, hogyan adják elő az érintetteknek
  • Csökkenő, vagy megszűnő megrendelés lehet az eredmény
  • Az adott érték nem haladja meg az áremeléssel kért értéket
  • Nem értik az áremelés hatását a saját cégükre és az ügyfél/vevő helyzetére
  • Kialakult szakmai-, emberi kapcsolatokra negatívan hathat
  • Negatív, fájdalmas érzésekkel jár az értékesítőnél/tárgyalónál
  • Dühöt, agresszív ellenreakciót, sértődést válthat ki a vevőnél/ügyfélnél
  • Általános bizalomvesztést válthat ki a kapcsolatban

Hogyan kezelik a helyzetet az értékesítők/üzleti tárgyalók? - következmények

  • halogatják az áremelés kommunikálását
  • nem megfelelő módon/csatornán tudatják az érintettekkel az áremelést
  • nem veszik figyelembe az ügyfél/vevő szempontjait - "lenyomják a torkán"
  • a szükséges és elkerülhetetlen áremelés mellé további bizalmatlanságot és problémát generálnak
  • Nem adnak elég értéket a megemelt árhoz, vagy nem kommunikálják az árért adott értéket
  • Az EMBERI kapcsolódásban, kapcsolatban "elbújnak" és igyekeznek mástól várni, hogy a radikális áremelés kommunikálásának és kitárgyalásának "piszkos munkáját" elvégezze

Gm-B2B Értékesítés 5.0
Gm-B2B Értékesítés 5.0

Hogyan lehet jól kommunikálni/kitárgyalni a radikális áremelést? - Erről szól ez a program!

1- MODUL 1 - Szembenézés a valósággal és elkerülhetetlennel! Megérteni a saját helyzetünk. Megérteni a vevő/ügyfél helyzetét - 60 perc

  • Miért kell radikális áremelés?
  • Hogyan hat ez ránk?
  • Hogyan hat ez a vevőinkre/ügyfeleinkre/érintettekre?
  • Milyen érzelmek kísérik a folyamatot?
  • Miért elkerülhetetlen?
  • Hogyan kezeljük a kialakult helyzetet? /érzelmi és technikai reagálás
  • Hogyan csináljunk tervet a radikális áremelés érvényesítésére/kitárgyalására/kommunikációra?

2 - MODUL 2 - Radikális áremelés véghezviteli terv - 60 perc

  • Kinél? Mennyit? Mikor? Mit?
  • Hogyan kommunikáljuk? Ki kommunikálja?
  • Az 5 kulcslépés a tálaláshoz
  • Tartalom, csatornák? Mit kommunikáljunk?
  • Kulcsvevőket hogyan kezeljük?
  • Mit tudunk cserébe adni még?
  • Kiküszöbölni a "menekülj vagy harcolj" reakciót - hogyan?
  • Kockázati elemzés - kulcsvevőkre + további fontos vevőkre/ügyfelekre

3 - MODUL 3 - Radikális áremelés kivitelezése - 60perc

  • 8 alapnarratíva, amire hivatkozunk
  • "...azért, mert..." indokok kidolgozási kerete
  • Megértés kommunikálása - értem és érzem... hasonlóan éreztem... azután...
  • Közvetlen kommunikáció, tárgyalás /feltárás - indoklás - csereérték - megállapodás
  • Visszajelzések, ellenvetések, kifogások kezelése
  • "Menekülj vagy harcolj" reflexek semlegesítése és átkeretezés
  • Áremelési időpont, megvalósítási konkrétumok, következő lépés
  • Fényes jövő - adott érték nagyobb, mint a kapott érték
  • "Alacsony költség-nagy érték" kapcsolás
  • Zárás - elfogadás elérése

EREDMÉNY: Amit hazavisz a program résztvevője a kapott szaktudás és megvalósítási eszközök birtokában: Magabiztos kivitelezés - megmaradt üzleti kapcsolatok - fenntartható növekedés nehéz időkben is.


Hogyan dolgozunk?

- Jelzi igényét (jelentkezési lap kitöltéssel vagy e-mailen, telefonon, LinkedIn platformon)

- Beszélünk a részletekről (15-45 perc) - díjmentes

- Véglegesítjük a megrendelését - pontos tartalom - személyre-, cégre szabott

- Tartalmi összefoglalót - külön igény esetén szerződést - küldünk (elfogadás után díjbekérőt) -> díjátutalás megérkezése

- Egyeztetett időpontban egy vállalattól/vállalkozástól max. 5 fő részére megtartjuk a konzultációkat a választott ütemben



*A szolgáltatás 7 éves fejlesztési folyamat eredménye, 53 magyar és külföldi ügyféllel dolgoztunk a multinacionális, hazai KKV szektor és hazai Startupok világából. Ez a program a jelenleg legfejlettebb eszközöket és kommunikációt adja a témában.  Megfelelően alkalmazva többszörös megtérülést hoz, rövid időn belül.

**Javasolt a program után minimum 3 alkalom (3x 60-180perc) követő-, értékesítési mentorálás - külön egyeztetett megállapodás keretében.

A Gm-Radikális áremelés 180+45perc program sok olyan módszerrel és eszközzel látja el, amit azonnal használni tud a vezetői, értékesítői döntéseiben. A mélyreható megvalósítást az Ön személyére-, tevékenységére-, termékeire-, szolgáltatásaira-, cégére szabottan egy külön megállapodásban biztosítjuk. Támogatjuk a kivitelezést és együtt csináljuk meg. Ehhez már most is jelezheti igényét.

JELENTKEZÉSI LAP

Online jelentkezés 

Megrendelem a szolgáltatást. A végleges döntésem úgyis egyeztetés után - 15 perc témapontosítás - tudjuk meghozni a Gm-RADIKÁLIS áremelés programban való részvételről. Belevágunk és további 45 perc mélyebb megismerés, igényeinek, problémáinak, céljainak a feltárása + 180 perc konzultáció következik. Közelítjük azt, ami van... ahhoz, ami lehetséges.



Partneri együttműködés keretében szaktudást és megvalósítási eszközöket vásárol. ÚJ szaktudást és vezetői-, értékesítési eredményességét fejlesztő eszközöket adunk az eszköztárához!

Lendületet adunk a működéséhez az első perctől!


 * Jelentkezése nem kötelezi szolgáltatót a jelentkezése elfogadására és részvételi lehetőség biztosítására! ** Az adott workshopon/konzultáción csak teljes egészében - a workshop kezdetéig - kifizetett szolgáltatási díj esetén van részvételi lehetőség.