Szeretne egy extrém kedvező ajánlatot?

Miért?

SZEMÉLYES ÉLET- és ÜZLETFEJLESZTÉS LEAN elveken

A világ megváltozott. 2018 egy "új korszak" kezdete, amiben a 2018 előtti módszerek fénysebességgel avulnak el. Az üzletfejlesztésben - termékfejlesztésben - szolgáltatás fejlesztésben élni kell a LEAN - SPRINT - stb. elvekkel és a tanulás - tapasztalás - ismétlés erejével. A technológiai vállalatok módszereiből alkalmazni kell azokat, amik alkalmazhatók a "nemtechnológiai" vállalatoknál is. 10x gyorsabban, mint a többiek - olcsóbban - egyszerűbben - kevesebb erőforrásból - Ezt nyújtja a Gm-Vip 77 mestertervezés szolgáltatás.

Az egyik fő kérdés:

Milyen ÉRTÉK-et (termékek, szolgáltatások) ad a cégem a piac (társadalom) általam meghatározott szereplőinek ( ÜGYFELEIM - CÉLPIACAIM ), amiért azok hajlandók, képesek annyit fizetni, hogy tartós hasznom legyen?

ÖTLET - ÉRTÉKAJÁNLAT (ÚJRA)TERVEZÉS - ÜZLETI MODELL INNOVÁCIÓ - ÜZLETI (ÚJRA)TERVEZÉS

A fenti kérdést egy kezdő vállalkozásnak kötelező feltenni, ezzel indul a folyamat. A már régóta működő, még rendkívül sikeres szervezetek           ( versenyszféra és nonprofit, intézményi ) is szembesülnek a feladattal: a szervezet egészének, vagy egyes szervezeti egységeinek a működését újra kell gondolni, vagy új szintre kell emelni a fejlődéshez, fennmaradáshoz. Bővebben itt olvashat....

 (újra)Kezdő vállalkozás-Startup

Az ipari korból a tudás-, információ-, technológia-, internetgazdaság korába történő átalakulás 27. évében vagyunk. Egyre gyorsabban jönnek egész iparágakat felforgató új megoldások. Kreativitás, átszervezés, innováció váltak a kulcsszavakká. Évtizedek óta működő megoldásokat és működési módokat kell átalakítani akár néhány hónap, vagy év alatt, hogy ne tűnjenek el, egész iparágak, de jóformán életünk minden területe változási és alkalmazkodási kényszerben van. 

Az "Y a Z és az ALFA generáció" tagjai már nem a "tanulj szerezz egy biztos állást és kapaszkodj a székedbe a nyugdíjig" logika szerint dolgoznak. A hálózati gazdaság részei és digitális gazdaságban gondolkodnak.

Hogyan születnek a nagy ötletek, hogyan formálhatóak ezek nyereséges üzletté? Milyen technológiai támogatás érhető el az "ötleteléshez", értékajánlat kidolgozásához, üzleti modell és üzleti tervek megalkotásához? Milyen struktúrált folyamaton kell végigmenni, hogy kiderüljön ( viszonylag korán és kis befektetéssel ), a "nagy ötlet"-ből lehet-e nagy üzlet, ami profitot hoz az alapítóknak?

Pályázati források, adókedvezmények, kockázati tőkebefektetők katalizálják a folyamatot.

Ötlet -> Értékajánlat -> Üzleti modell   ->Üzleti terv -> Megvalósulás követése

Kezdő vállalkozásoknak, indulási fázis!


Kérjen részletesebb tájékoztatót:


KKV - kis-, közepes vállalatok

"Hagyományos vállalkozást" indítana, már működő vállalkozása van Magyarországon és szükséges a cég egy része-, vagy a teljes működés "újragondolása"? Szülei felépítettek "ösztönből és sok munkával" egy vállalkozást, amit most Ön vesz át és "másképp akarja csinálni"?

A technológiai fejlődés és a konkurensek működése megköveteli az alkalmazkodást a cégétől? Pályázati forrásokkal lehetősége van fejleszteni, bőviteni és ennek a kidolgozását akarja erős szoftvertámogatással, struktúráltan, egyszerűen, logikusan véghezvinni? 

Közbeszerzésben, multinacionális vállalat beszállítói körében vesz részt, banki hitelfelvételben érdekelt és szeretne a kívánalmaknak megfelelni?

Új üzletág beindítását tervezi és alacsony költséggel, viszonylag korán tudni akarja, hogy életképes-e az, amit kigondolt?

Új üzletet, szolgáltatást nyitna és működtetne a városban és kíváncsi, hogy milyen eséllyel lehet ez sikeres?

Meglevő vállalkozásában kellene "visszaszerezni a kontrollt", amit a változások szétziláltak?

Ötlet -> Értékajánlat -> Üzleti modell -> Üzleti terv -> Megvalósulás követése

Kezdő vállalkozásoknak, vagy működő gyártó, kereskedelmi, szolgáltató vállalkozásoknak 50 millió HUF  -       3 milliárd HUF árbevétel között, 1- 250 fő foglalkoztatott.

Kérjen részletesebb tájékoztatót: 

Nagyvállalat - multinacionális

"A gyors hal eszi meg a nagy halat". Ez manapság egyre inkább igaz. Elég a "fintech" cégekre, a megosztáson alapuló gazdaság új cégeire gondolni, akik egész iparágakat késztetnek üzleti modelljeik újragondolására. ( pl. taxizás, szobakiadás, fintech )

Multinacionális vállalatoknál jellemzően valahol a vállalati központból "diktálják és irányítják" az átszervezést, átalakulást úgy, hogy sokszor nincs meg - és ha az igazat megvalljuk nem is érdekli a cég központjában dolgozókat - a helyi ismeret és az alapos átgondolás.

A változások ellenére akarja tartani a "kontrollt" a cége, vagy részlege, divíziója szervezetén belül? Kíváncsi, hogy hogyan lehetne egy olyan támogató rendszer a segítségére, amiben dolgozva maga döntheti el, hogy kit von be és milyen mélységig az aktuális projektjébe? Megbízták egy feladattal, de nem igazán kap eszközöket és iránymutatást a véghezvitelhez?

Új üzletág beindításával, a jelenlegi átalakításával, bővítésével bízták meg és ezt a folyamatot szeretné gyorsan, egyszerűen, profi módon levezényelni prezentálható eredményt produkálva? Tevékenysége, részlege, divíziója üzleti terveiért, üzletfejlesztéséért felelős és üzletfejlesztési vezetőként, vállalkozói szemlélettel kell letenni az asztalra egy üzleti tervet ( pénzügyi terv, cash flow, marketing terv, piacelemzésre alapozott értékesítési terv, stb. )

Kezdő vállalkozásoknak, vagy működő gyártó, kereskedelmi, szolgáltató vállalkozásoknak, vállalati divízióknak 50 millió HUF - 3 milliárd HUF árbevétel között, 1- 250 fő foglalkoztatott. 

Kérjen részletesebb tájékoztatót:

Kezdjük kicsiben, folytassuk...