Miért most érdemes a GM-VIP 77 szolgáltatást igénybe vennie?

2017.01.09

Ipar 4.0 ... Digitális gazdaság ... Felhő alapú működés ... Internetgazdaság ... Mobil kommunikáció ... Digitális tartalomfejlesztés ... A hálózatok korszaka.... ezek a kifejezések egyre gyakoribbak mostanában....

Az üzleti modellek alapvető-, gyökeres átalakításának igénye és kényszere meglevő vállalkozásoknál, vállalatoknál vagy egyes vállalati részlegeknél ... Alapjaiban új üzleti modellek építése, fejlesztése a legújabb támogató appokkal és szoftverekkel ... Alkotó-, kreatív-, együttműködő munkahelyi/civil közösségek... 

... A vezetési stílus változása ... Az üzleti terv-, cégünk működésének mérése, kontrollálása, újratervezése, akár napi/havi szinten ... Az üzleti terv készítést, megvalósulásának követését, gyors változtatást lehetővé tevő - felhő alapú - támogató rendszerek, szoftverek használata... többek között ezek az "új korszak" leggyakrabban használt kifejezései.

Milyen ÉRTÉK-et (termékek, szolgáltatások) ad a cégem a piac (társadalom) általam meghatározott szereplőinek
( ÜGYFELEIM - CÉLPIACAIM ), amiért azok hajlandóak, képesek annyit fizetni, hogy tartós hasznom legyen?

A következő kérdések merülhetnek fel a szervezeteknél a témában ( kiragadva néhányat):

  • Milyen igényei, vágyai vannak vagy kreálhatóak a lehetséges ügyfeleimnek, ezek hogyan változnak?
  • Milyen érdekek vezérlik a lehetséges ügyfeleim, ezek hogyan változnak?
  • Milyen tevékenységeket végeznek a (lehetséges) ügyfeleim, amikbe szállítóként bekapcsolódhat a cégünk termékekkel vagy szolgáltatásokkal?
  • Mik a legnagyobb problémák a (lehetséges) ügyfeleim tevékenységében, amire megoldást ( terméket vagy szolgáltatást) tudunk szállítani haszonnal?
  • Mik a legnagyobb hiányok/hiányosságok a (lehetséges) ügyfeleim tevékenységében, amire megoldást ( terméket vagy szolgáltatást) tudunk szállítani haszonnal?
  • Mik a legnagyobb félelmek a (lehetséges) ügyfeleim tevékenységében, amire megoldást ( terméket vagy szolgáltatást) tudunk szállítani haszonnal?
  • Mik a legnagyobb elégedetlenségek a (lehetséges) ügyfeleim tevékenységében, amire megoldást ( terméket vagy szolgáltatást) tudunk szállítani haszonnal?
  • Mik a legnagyobb fájdalmak a (lehetséges) ügyfeleim tevékenységében, amire megoldást ( terméket vagy szolgáltatást) tudunk szállítani haszonnal?
  • Milyen kockázatok vagy negatív következmények merülhetnek fel a (lehetséges) ügyfeleim tevékenységében?

A következő további területeken merülhetnek fel kérdések a témában:

  • Hogyan legyen a szervezetünk befelé fordulóból ( saját folyamatainkra, technológiánkra, problémáinkra, riportjainkra, rendszereinkre, átszervezéseinkre figyelés ) kifelé forduló szervezet ( FÓKUSZ: vevőink igényei, igényeik változása, vevőink kiszolgálása egyre magasabb szinten, egyre nagyobb haszonnal )?
  • Hogyan redukáljuk a pénzt, időt, erőforrást, embert, stb. pazarló tevékenységeinket, és fókuszáljunk arra, ami záros határidőn belül pénzt hoz?
  • Hogyan kerüljük el a felesleges átszervezéseket, projekteket, fejlesztéseket, változtatásokat úgy, hogy tudjuk: valójában mit igényelnek a (lehetséges) ügyfeleink és miért hajlandóak és képesek fizetni?
  • Hogyan legyünk eredetik és alkossuk meg a saját értékajánlatunkat, üzleti modellünket és üzleti terveinket ahelyett, hogy a konkurenciára, aktuális "divatra" és mások ( nekünk eladni szándékozók) manipulációira helyeznénk a hangsúlyt?
  • Hogyan tartsuk FÓKUSZ-ban a mindennapi működésünk, hogyan osszuk ezt meg szervezeten belül és milyen támogató szoftvereket, folyamatokat alkalmazzunk ehhez?
  • Milyen struktúrált, világos, egyszerű, logikus folyamatot valósítsunk meg az értékajánlatunk megalkotásakor, üzleti modellünk létrehozásához, újratervezéséhez, teszteléséhez, üzleti tervünk kidolgozásához, újratervezéséhez, a megvalósulás követéséhez?
  • Hogyan lehetne struktúrált módon újragondolni a már működő cégünk, vagy egy szervezeti egységünk működését?
  • Hogyan indítsunk be egy új üzletágat, vagy emeljük jelentősen magasabb szintre a jelenlegit a nagyobb profitért?
  • Hogyan lehetne "visszaszerezni a kontrollt" a szervezetünkben, amit a piaci változások, konkurencia, belső problémák, átszervezések, stb. szétziláltak?
  • Hogyan lehetne teljesen új piacokat találnunk és erre értékajánlatot, üzleti modelleket és üzleti terveket alkotnunk? Milyen támogató eszközöket, felhő alapú szoftvereket, struktúrált folyamatot valósítsunk meg a célunkhoz?

Egy kezdetektől céltudatos, egyszerűen érthető és bármilyen ütemben - amit Ön szab - eredményt hozó együttműködés keretében ezeket dolgozzuk ki....

Kezdhetjük most?

István

Kezdjük kicsiben, folytassuk...