Gm-50 kérdés

2022.12.27

2024-A versenytársai 95%-át megelőzi, ha válaszol erre az 50 kérdésre. A cégfejlesztés és B2B értékesítésben is van "Windows 7-es tudás". Működik, de elavult... A tudás "Windows 11-esével" van több esély nyerni. Gondolja át a tevékenységével, cégével kapcsolatosan a következő 50 kérdést. 

Cégtulajdonosoknak, vezetőknek, tanácsadóknak, B2B értékesítőknek, egyéni vállalkozóknak és támogató marketing résztvevőinek különösen hasznos lesz.

Lássuk az 50 kérdést...

1 - MIÉRT akarom? MIÉRT csinálom? Félelmeim? Vágyaim? Mi hajt?

2 - Amikor kezdtem, hogyan jött az első siker/ügyfél/ munka/ előléptetés, vizsga stb.

3 - MIÉRT vásárolnak tőlem? MIÉRT érdekli őket az, aki vagyok, az, amit csinálok?

4- MIÉRT maradnak velem kapcsolatban és vásárolnak újra?

5 - MILYEN tevékenységek, módszerek generálták az eddigi eredményeim? Melyik az elsődleges, legnagyobb eredményt hozó?

6 - Az ügyfeleim nagy részét melyik értékesítési vagy marketing tevékenységem hozta? Az eredmény hány százaléka kötődik ehhez?

7 - TESZTELTEM a különböző módjait az értékesítési és marketing tevékenységemnek? A legeredményesebbet választottam? Van jobb?

8 - MILYEN közeli a kapcsolatom a legfontosabb ügyfeleimmel? Mennyire mélyülök el abban, hogy mire vágynak? mi fáj nekik? mit csinálnak?

9 - MILYEN FOLYAMATOS kapcsolatépítést (prospecting - lead) végzek most? Milyen csatornákon? Jó a csatornamixem? Teszteltem?

10 - Mik a mikropiacaim? Mi az elsődleges mikropiacom most? Tudom, hogy néz ki az ideális ügyfelem? Döntéshozók? Döntéshozásuk

11 - ÚJ ÜGYFELEKET szeretnék, vagy MEGLEVŐ/KORÁBBI kapcsolatokból építem a növekedésem? Vagy mindkettő? MIÉRT? 3-17-50-30?

12 - MI A TOVAGYŰRŰZŐ HATÁSA annak, ha pénzügyileg, vagyonteremtésben SIKERES vagyok? Kire hat ez pozitívan?

13 - KIK és HÁNYAN lennének motiváltak és érdekeltek abban, hogy növekedjek és fejlődjön az üzletem? ...ÚGY, hogy nekik is előnyös!

14- AMIKOR NÖVEKSZÜNK, ÚJ ÜGYFELÜNK LESZ - KIK SZÁMÁRA JELENT EZ előnyt, munkát, bevételt, jobb életet?

15 - MI AZ ÜZLETI MODELLEM? Tesztelt? Kidolgozott? Alkalmas a következő időszakban a növekedésre? (3hét-3hó-6hó-1év-3év)

16 - MI az üzleti filozófiám? MIK az alapelveink, értékeink? Mindenki ismeri, akit érint? Nem tértünk el ettől? Kell rajta változtatni?

17 - ISMEREM és aktualizálom a rám és ügyfeleimre, beszállítóinkra, partnereinkre ható változásokat, trendeket, viselkedésváltozásokat?

18 - KPI - Mérem, amit kell, amik alapvetően meghatározzák a működésem és növekedésem? Hogyan teljesítek most?

19 - CLV - Tudom, hogy mennyi az egy ügyfelünkre, átlagosan elért bevételünk és profitunk a vevők átlagos, teljes élettartamára?

20 - Vannak-e negatív vevői visszajelzéseink, panaszok? Mik a legjellemzőbb, leggyakoribb, legnagyobb panaszok? Kezeltük?

21 - UVP/USP - Van különleges értékajánlatunk/eladási ajánlatunk? Megkülönböztet bennünket a piacon? Egyedi? Mikropiacokra szabott?

22 - UVP/USP - Valamiben extrém jobb, mint a versenytársi vagy jelenlegi megoldások? Minden mikropiacunkra / termékünkre/ termékcsoportra?

23 - A KERESLETGENERÁLÓ MARKETINGÜNK - DIREKT ÉRTÉKESÍTÉSÜNK összhangban működik? UVP/USP fókuszú? Teszteltük a csatornamixet? Mikropiacokra szabott?

24- Kik a legnagyobb versenytársaink? Kik lehetnek a jövőben? Mik a gyenge pontjaik, amikben TÚLSZÁRNYALHATOM őket? Adnak azt, amit én nem?

25 - A VERSENYELŐNYÖM milyen innovációval tartható? Folyamatosan tesztelem, folyamatosan fejlesztek?

26 - HIBÁZIK valamiben a versenytársam? Kihasználom a keletkezett űrt?

27 - ALAPOS a feltáróbeszélgetésem? TÉNYLEG tudom, hogy az ügyfeleim mire vágynak? mi fáj nekik? mit csinálnak?

28 - Az általam szolgáltatott/szállított területen a vevőm CSAK tőlem vesz, vagy a versenytársaktól is? Domináns szereplő vagyok az adott mikropiacon?

29 - Mennyi a részesedésem? Egy ügyfélnél? Egy mikropiacon? Egy teljes piacon? Hogyan maximalizálhatom? Dominancia, hogyan?

30 - Mennyibe kerül számomra EGY ÜGYFÉL megszerzése? Időben? Pénzben? Emberi és más erőforrásban?

Mielőtt az utolsó 20 kérdésre rátérnénk, van egy ajánlatom! Beszéljünk?

Gm-Gyors kapcsolódás

Na, folytassuk...

31 - AZ ÚJ ÜZLETI LEHETŐSÉGEIMNEK és ÚJ ÜGYFELEIMNEK - ÚJ bevételi forrásaimnak és PROFIT CENTEREIMNEK mi az elsődleges forrása? Védem - fejlesztem?

32 - Mi volt az eddigi legnagyobb marketing kampány sikerem? Mitől működött? Miért? Működik most is? Másnál? Mit kell változtatni?

33 - Mi a legnagyobb marketing/értékesítési kihívásom mostanában? Emberi / pénzügyi / csatorna / működtetés /eredmény szinten

34 - Hogyan csökkenthetem az ügyfél belépési kockázatát, belépési korlátot, hogy könnyebben üzleti kapcsolatra léphessünk? Első vásárlási/váltási traumakompenzációm?

35 - Formális programom van a meglevő ügyfeleimmel való kapcsolat mélyítésre, többszörözésre, további rendeléshez, ajánlásra? - Többnek - Többet - Többször - Többért - Tovább

36 - CJM-Vásárlói út tervezés: Van rá formális folyamatom? Aktualizált?

37 - Van formális ajánlási rendszerem? Működik? Ösztönző? Maximalizálja a hálózati hatást?

38 - Van formális folyamatom, ajánlatom, kommunikációm, amivel újraaktiválom a korábbi ügyfeleket és hatással vagyok az 50%-ra / akiknek most nem, de később lehet?

39 - POWER PARTNER - Aktívan keresem az együttműködő, szinergiapartnereket? Van ajánlatom számukra? Mi van nekik ebben?

40 - Van rendszerem és kommunikációm, amivel védem a meglevő vevőim, "tűzfalat építek" és nélkülözhetetlenné válok a számukra?

Ne siessünk... ha igazán gyors eredménnyel, akár 1 nap alatt akarsz nagyot lépni, van egy további ajánlatom!

Gm-Stratégia meeting

Folytassuk, lássuk az utolsó 10 kérdést...

41 - Milyen módon és mit tudok ajánlani az UP-SELL folyamatban? Hogyan lesz előfizetéses/ passzív jövedelmet termelő a tevékenységem?

42 - Mindenképp profit kell az első új vevői vásárlásnál, vagy rövid-, hosszútávú stratégiaként a CLV maximalizálásom a cél?

43 - BARTER együttműködést csinálok? Működik? Teszteltem, mi működik? Szinergiahatás vagy győztes-vesztes?

44- Milyen garanciákat, biztosítékokat adok az ügyfeleimnek, hogy csökkentsem vagy megszüntessem a kockázatuk? Első vásárlási/váltási traumakompenzációm?

45 - Mennyi az ügyfél lemorzsolódási arányom?

46 - Milyen minőségű az ügyfél adatvagyonom? /meglevő - lehetséges/ Összhangban van a célzott mikropiacaimmal? Használom?

47 - Mennyi az átlagos rendelési/tranzakciós értékem, mennyiségem? Hogyan emelhetem?

48 - Mennyi az új ügyfeleim átlagos, első rendelési értéke az első tranzakciónál? Mi a stratégiám ezzel kapcsolatban?

49 - Hogyan szerzek a lehetséges új mikropiacaim/ügyfeleim adatait tartalmazó adatbázist? Honnan tudom, hogy aktuális, minőségi?

50 - Az ügyfeleim megosztom mással (akivel megéri és nem veszélyezteti az üzletem) vagy "szigorúan bizalmas", titoktartással?

Az együttműködésünk és a támogató eszközrendszer / 1 oldalas CANVAS-ok, fejlesztési munkalapok / teljes értékűen működnek és kifejtik a hatást online is. Még csak találkoznunk sem kell személyesen!

Csak jelezze, hogy érdekli... valamelyik csatornán... egyeztetünk az első 15 perc telefonos, vagy 15-45 perces Zoom konzultációra - Ennek a díját átvállalom!

Na ezért a díjért tényleg nem lesz többet, ez az utolsó alkalom, hogy belekóstoljon... ennyiért!

15-45 perc, díjmentesen. Már ezen az első konzultáción is átadok valamit... egy vezetői eszközt... másnaptól lendületet és előnyt hoz a munkájában! Beszéljünk?

Gm-Kezdjük ezzel 15+45perc Utána döntünk a folytatásról... vagy nem lesz folytatás! Nem biztos, hogy az Ön számára van programunk!