A-ból B-be 10x gyorsabban
Kedves Leendő Partnerünk,
Ahol most vagyunk, eddigi döntéseink vittek. Az eddig alkalmazott módszereink, gondolkodásmódunk, eszközeink ennyire voltak elegek. - A-pont
Ahova akarunk jutni - egyéni és szervezeti szinten - más módszereket, más gondolkodásmódot, más eszközöket igényelnek. - B-pont
Jussunk el "A"-ból, ahol vagyunk oda, ahol lehetnénk "B" pont...
Tartalékok mindig vannak, de ott ahol vagyunk, azokkal az emberekkel körülvéve, akikkel eddig, azt a szaktudást alkalmazva, mint eddig, ezt nem biztos, hogy képesek vagyunk meglátni.
Hogyan lehet megtalálni ezeket a fejlődési lehetőségeket?
Hogyan lehet A-ból B-be jutni 10x gyorsabban egyéni szinten?
- A még mindig széles körben hirdetett "tűzz ki célokat" helyett - > Először kérdések és piackutatás ( Mire lesz szükség a jövőben? - Mire vágynak az emberek? Mik a problémáik? Mit csinálnak? Merre halad a világ, a többi ember? Hogyan változik a világ? Mi szűnik meg és mi emelkedik fel? )
- Életstratégiánk fő "mérföldkövei"-nek kidolgozása és folyamatos "újratervezése"
- Megtalálni a "varázsnégyesre" a választ: Mihez van tehetségem? Mit csinálok jól? Mire van(lesz) szüksége az embereknek? Miért hajlandók annyit fizetni mások, hogy fenntartható nyereségem legyen?
- A legfejlettebb eszközöket használom a napi személyes hatékonyságomhoz. ( 3 hetes sikerciklusok - támogató applikációk - folyamatos "kitartás vagy gyökeres változtatás" döntések 3 hetente
- Napi 10 oldal tanulás - szakmai anyagok, önfejlesztés
- Kizárni a "zavaró tényezőket" - ember - helyzet - gondolat - érzés - információ - NEM-et mondani és beleállni az ezzel járó konfliktusba
- Megtalálom, hogy "Mi tart vissza?" - Blokkok azonosítása érzelmi szinten
- A jövő trendjeinek és trendváltozásinak ismerete és folyamatos figyelése - haladéktalan reagálás a változásokra
Hogyan lehet A-ból B-be jutni 10x gyorsabban szervezeti szinten?
- Új piacokat keresek - új termékeket fejlesztünk
- Sokkal aktívabb többcsatornás értékesítési és marketing stratégiát dolgozunk ki és valósítunk meg
- Hatásosabban és eredményesebben tárgyalunk
- Sokkal hatásosabb megbeszéléseket - meetingek - tartunk cégen belül
- Céges stratégiát dolgozunk ki - Lean üzletfejlesztési eszközökkel
- Alkalmazzuk a legújabb szervezeti és üzletfejlesztési módszereket
- Agilis emberi -agilis szervezeti működést alakítunk ki
- Lean startup - Startup út gondolkodásmódját és módszereit alkalmazzuk
- Hagyományos szervezetünkben is bevezetjük a Design Thinking gondolkodást és módszertanokat - ahol szükséges és érdemes
- Canvasokat - üzletfejlesztési vásznakat alkalmazunk egy-egy üzleti területünk fejlesztésére, új módszerek és új utak megtalálására
- Átalakulunk folyamatosan innováló szervezetté és folyamatos innovációra ösztönzünk minden munkatársat a saját területén
- Nem azt csináljuk, mint a többség, vagy az iparág szereplőinek nagyrésze - Elfogadjuk, hogy a többségnek nincs igaza és vesztes lesz
- Bevonjuk és érdekeltté tesszük a munkatársakat is a közös siker elérésébe
- Aktívan figyeljük és elemezzük a versenytársakat és keressük a gyenge pontjaikat - Jobbak és ravaszabbak akarunk lenni náluk
- A valóságból indulunk ki és gyorsan - olcsón - kevés erőforrásból teszteljük az elképzeléseink
- Nem erőltetjük azt, ami nem megy - > Mindig van egy jobb megoldás