A-ból B-be 10x gyorsabban

2018.12.18

Kedves Leendő Partnerünk,

Ahol most vagyunk, eddigi döntéseink vittek. Az eddig alkalmazott módszereink, gondolkodásmódunk, eszközeink ennyire voltak elegek. - A-pont

Ahova akarunk jutni - egyéni és szervezeti szinten - más módszereket, más gondolkodásmódot, más eszközöket igényelnek. - B-pont

Jussunk el "A"-ból, ahol vagyunk oda, ahol lehetnénk "B" pont...

Tartalékok mindig vannak, de ott ahol vagyunk, azokkal az emberekkel körülvéve, akikkel eddig, azt a szaktudást alkalmazva, mint eddig, ezt nem biztos, hogy képesek vagyunk meglátni.

Hogyan lehet megtalálni ezeket a fejlődési lehetőségeket?

Hogyan lehet A-ból B-be jutni 10x gyorsabban egyéni szinten?

  • A még mindig széles körben hirdetett "tűzz ki célokat" helyett - > Először kérdések és piackutatás ( Mire lesz szükség a jövőben? - Mire vágynak az emberek? Mik a problémáik? Mit csinálnak? Merre halad a világ, a többi ember? Hogyan változik a világ? Mi szűnik meg és mi emelkedik fel? )
  • Életstratégiánk fő "mérföldkövei"-nek kidolgozása és folyamatos "újratervezése"
  • Megtalálni a "varázsnégyesre" a választ: Mihez van tehetségem? Mit csinálok jól? Mire van(lesz) szüksége az embereknek? Miért hajlandók annyit fizetni mások, hogy fenntartható nyereségem legyen?
  • A legfejlettebb eszközöket használom a napi személyes hatékonyságomhoz. ( 3 hetes sikerciklusok - támogató applikációk - folyamatos "kitartás vagy gyökeres változtatás" döntések 3 hetente
  • Napi 10 oldal tanulás - szakmai anyagok, önfejlesztés
  • Kizárni a "zavaró tényezőket" -  ember - helyzet - gondolat - érzés - információ - NEM-et mondani és beleállni az ezzel járó konfliktusba
  • Megtalálom, hogy "Mi tart vissza?" - Blokkok azonosítása érzelmi szinten
  • A jövő trendjeinek és trendváltozásinak ismerete és folyamatos figyelése - haladéktalan reagálás a változásokra

Hogyan lehet A-ból B-be jutni 10x gyorsabban szervezeti szinten?

  • Új piacokat keresek - új termékeket fejlesztünk
  • Sokkal aktívabb többcsatornás értékesítési és marketing stratégiát dolgozunk ki és valósítunk meg
  • Hatásosabban és eredményesebben tárgyalunk
  • Sokkal hatásosabb megbeszéléseket - meetingek - tartunk cégen belül
  • Céges stratégiát dolgozunk ki  - Lean üzletfejlesztési eszközökkel
  • Alkalmazzuk a legújabb szervezeti és üzletfejlesztési módszereket
  • Agilis emberi -agilis szervezeti működést alakítunk ki
  • Lean startup - Startup út gondolkodásmódját és módszereit alkalmazzuk
  • Hagyományos szervezetünkben is bevezetjük a Design Thinking gondolkodást és módszertanokat - ahol szükséges és érdemes
  • Canvasokat - üzletfejlesztési vásznakat alkalmazunk egy-egy üzleti területünk fejlesztésére, új módszerek és új utak megtalálására
  • Átalakulunk folyamatosan innováló szervezetté és folyamatos innovációra ösztönzünk minden munkatársat a saját területén
  • Nem azt csináljuk, mint a többség, vagy az iparág szereplőinek nagyrésze - Elfogadjuk, hogy a többségnek nincs igaza és vesztes lesz
  • Bevonjuk és érdekeltté tesszük a munkatársakat is a közös siker elérésébe
  • Aktívan figyeljük és elemezzük a versenytársakat és keressük a gyenge pontjaikat - Jobbak és ravaszabbak akarunk lenni náluk
  • A valóságból indulunk ki és gyorsan - olcsón - kevés erőforrásból teszteljük az elképzeléseink
  • Nem erőltetjük azt, ami nem megy - > Mindig van egy jobb megoldás