Kezdjük kicsiben... folytassuk...

Ha úgy dolgozunk és azokat a módszereket alkalmazzuk, amit "mindenkinek" tanítanak, akkor maximum olyan jók lehetünk, mint "mindenki". Az előnyhöz olyan eszközök kellenek, amit most még csak "kevesen" használnak. 

Kedves leendő Partnerünk,

Ez rövid, összefoglaló oldal egy egyedi és különleges szolgáltatásról. Miért egyedi? Ezt személyesen tudjuk megbeszélni. Ha van időd, nézz szét az oldalakon. 

Egységes és teljes élet-, és üzletfejlesztési módszerek a mai extrém gyorsan változó és bizonytalan világban. Miért működik? Mert a világon szinte mindannyiunknak ugyanaz a baja: a "túl sok" és a "túl gyors". Ennek "kezelésére" a legfejlettebb módszereket szállítjuk neked. 

Növekedni és fejlődni akaró magánembereket és céges döntéshozókat keresünk!

A gyors változások azt is jelentik, hogy a régi módszerek gyorsan elavulnak: lassúak, bonyolultak és nem hozzák az eredményt. Az új módszereket másutt már kidolgozták - elsősorban az USA-ban - nekünk csak alkalmazni kell.

Mi működik egyre kevésbé...?

  • a "sodródás" , hogy ne tudjuk, mit akarunk
  • a hagyományos értékesítési módszerek
  • a hagyományos üzleti terv, célkitűzés 90 napra vagy egy évre
  • "statikus" üzleti modell és más canvasok/vásznak
  • a hagyományos projektmenedzsment
  • a hagyományos termékfejlesztés
  • a hagyományos innovációs megoldások
  • a hagyományos "tűzzünk ki célokat és álmodjunk nagyot" motivációs "gurumegoldásai"
  • a hagyományos "EGO-vezérelt" működés, amikor "ÉN" kitalálok valamit és megpróbálom meggyőzni erről a piac többi szereplőit ( sok marketing, nagy értékesítési erőfeszítés )
  • a hagyományos "gondolkodj pozitívan" megoldások
  • a hagyományos "színpadról és videoanyagokból osszuk az észt" megoldások

  • a hagyományos "alkalmazottként a nyugdíjig" életvitel

  • a hagyományos MLM értékesítés

  • minden, ami túl hosszú, túl nagy, túl bonyolult, túl "formális"

  • minden terület, ami "túlzsúfolt" és "túlszabályozott"

Természetesen Magyarországon is egyre többen - vállalkozók, vállalatok, tanácsadók - használnak új eszközöket, módszereket, de az "átállás" még sok-sok év.

A két kulcsterület, ahol hatékonyabbnak és sokkal gyorsabbnak kell lennünk a "riválisainknál".

SZEMÉLYES kreatív erőm - ezzel kapcsolatban a következő kérdések merülhetnek fel...

  • Van módszerem, hogy tartsam a fókuszt extrém gyors változásoknál?
  • Hogyan tartom az egyensúlyt a pénzteremtésemben, magánéletemben és az önfejlesztésemben?
  • Hogyan zárom ki a zavaró hatásokat napról-napra? - ember - helyzet - gondolat - érzés - információ
  • Hogyan küzdöm le a halogatást és a túlagyalást, ha tervezek, fejlesztek?
  • Hogyan alakítom ki hatásos napi rutinokat, hogy eredményes legyen a napom?
  • Van tiszta jövőképem, hogy mit akarok elérni a személyes életemben?
  • Használom a legújabb technológiákat, hogy a napjaim szervezettek és hatékonyak legyenek?
  • Jól alszom, mi nem hagy nyugodni?
  • Van időm tanulni, olvasni, fejlődni a szakterületemen és a saját életemben?
  • Van módszerem, hogy ne állandó tűzoltásban éljek és kézben tartsam a változtatásokat?
  • Maradhatnak így a dolgok, vagy előbb-utóbb változtatnom kell?

SZERVEZETI kreatív erőnk - ha alkalmazottak vagyunk, vagy vállalkozást vezetünk

  • Cégem és vállalkozásom folyamatosan fejleszt és innovál, keresi az új lehetőségeket?
  • Van módszerünk, amivel VEVŐGYÁRAT építünk, ami folyamatosan termeli az új ügyfeleket?
  • Van módszerünk, amivel folyamatosan új piacokat keresünk és tesztelünk?
  • Van módszerünk, amivel folyamatosan új termékeket és szolgáltatásokat fejleszthetünk meglevő, vagy új piacokra?
  • Van módszerünk, amivel állandóan térképezzük a versenytársaink és kihasználjuk a gyengeségeiket?
  • Van módszerünk, amivel akár egy nap alatt gyors irányváltást tudunk elérni a cégünkben?
  • Minden munkatársunk és partnerünk hozzájárul a maga területén a cégünk fejlesztéséhez?
  • Van módszerünk, hogy eredeti üzleti ötleteket fejlesszünk és teszteljünk, gyorsan, kevés pénzből?
  • Az ületi modellünk biztosítja a folyamatos és végtelen növekedést?
  • A mostani és leendő versenytársaink lesöpörhetnek a piacról? Folyamatos előnyünk van?
  • Van a működésükben olyan terület, ami veszteséget hoz, vagy elmaradt hasznot jelent?
  • Fejlődni tud a cégünk a következő években, ha nem változtatunk ...akár többször?
  • Azonosítani tudjuk folyamatosan a legnagyobb hatású lépéseket, amivel a leggyorsabban növekedhetünk?

Ezekre a kérdésekre adunk iránymutatást a konzultációk - prezentációk - workshopok alkalmával. A technológiai vállalatok üzleti modell és termékfejlesztési eszközeit visszük át a hazai KKV-k gyakorlatába. 

Lényeg: nem csak technológiai cégeknek. Gyártás-, kereskedelem-, szolgáltatások széles területén használhatók ugyanazok az elvek és keretek, persze az Ön cégre szabott tartalommal.

Gyors, érthető, könnyen használható eszközök egységes rendszert képeznek és segítik a cég tulajdonosait, döntéshozóit a stratégia kialakításában, működtetésben, változások és termékfejlesztések lebonyolításánál. 

Új piaci igényeket és új piaci szegmenseket találunk a fejlődéshez. Segítjük eszközökkel és iránymutatással a hatékony üzleti tárgyalásokat és a napi-, heti-, havi meetingek, megbeszélések lebonyolítását. És még sok más "apróság"... ha ügyfelünk lesz. 

Élet-, és üzletfejlesztés csomagjai és programjai
 a tanulás - tapasztalás - ismétlés sebességével

extrém bizonytalan környezetben

Kezdjük kicsiben... folytassuk...

István

*Természetesen az első együttműködési modul keretszerződése tartalmazza akár a több hónapra-, évre szóló közös munka lehetőségét, mindig az aktuális valós állapotból kiindulva és közösen meghatározva.

Kerüljön az életed és a céged gyorsítósávba! 

Mestertervezés az életemre -> Mestertervezés a cégemre 

Élettervezés és személyes napi hatékonyság - > Üzleti ötletkidolgozás -> Értékajánlat tervezés (új)piaci szegmensekre -> Üzleti modell tervezés -> Üzleti terv modellezés - > A "startup út" gondolkodásmódjával - LEAN elveken


Vállalkozások-, vállalati részlegek döntéshozóinak most... 
- limitált ideig, limitált számú ügyfélnek - 


Ez a szolgáltatás sok egyszerű, gyors, könnyen érthető eszközt tartalmaz, ami újdonság és az első tapasztalatok alapján azonnal és nagy örömmel alkalmazzák a döntéshozók. Ezzel együtt szerintem az innovátorok és a korai elfogadók - a döntéshozók 16%-a - azok, akik a legnyitottabbak rá. 

Kezdjük most kicsiben, folytassuk...

...évek óta stagnáló cégnél is viszonylag gyors eredményeket tudunk elérni. Az, hogy Önnél működhetnek-e ezek az eszközök, ill. együtt tudunk-e dolgozni, kiderül az első díjmentes konzultáción.

Kedves Leendő Partnerünk,

Üzletfejlesztési témában működtetünk szolgáltatást. Növekedni és fejlődni akaró magánembereket és céges döntéshozókat keresünk személyes és szervezeti kreativitásuk kiépítéséhez.

Elsősorban azoknak, akik korán felismerik az új lehetőségeket. Nekik a startup világból hozott eszközöket és iránymutatást adjuk a gyors növekedéshez.

Extrém gyorsan változó környezetben, "hagyományos" vállalatok - vállalkozások döntéshozóinak is. ( kezdő - működő közepes vállalkozás vagy vállalati részleg 150 fő-ig és 1.5 mrd Ft árbevételig )

SZEMÉLYES és SZERVEZETI kreativitást építünk.

Az első ügyféltapasztalatok kiemelkedően jók... most másoknak is segíteni akarunk.

A startup világból hozott eszközöket és módszereket ismernek meg, amik ezután tartósan, minden tárgyalásnál és üzleti döntésnél növelik a nyereségüket és előnyt hoznak nekik és cégüknek.

Kérlek, ha van olyan döntéshozó a környezetedben, akinek érdekes lehet, segítsd, hogy tudomást szerezzen erről.