GM-WS ÉRTÉKESÍTÉS B2B
Vállalati értékesítés - Többszereplős értékesítési tárgyalások - Többcsatornás marketingtámogatással - Ügyféligényből kiinduló értékesítési módszertan
Kedves leendő Partnerünk,
Ügyféligényből kiinduló, konzultatív, agilis értékesítési módszertant ismer meg. Itt találja a főbb témaköröket, amit egy workshop keretében az igényeire szabunk.
Kiknek?
- nagyvállalatok és multinacionális cégek értékesítőinek
- vállalatok felé terméket vagy szolgáltatást értékesítőknek
- kis-, és közepes vállalkozások üzletfejlesztési felelőseinek, értékesítőinek
- (kezdő) vállalkozóknak, startuppereknek, egyéni vállalkozóknak és szolgáltatóknak, akik vállalatok felé (is) értékesítenek ( tanácsadó, coach ...)
- MLM cégek munkatársainak
- Pénzügyi-, befektetési termékeket értékesítőknek
- Cégek vezető döntéshozóinak, akik bármilyen témában üzleti tárgyalásokat folytatnak
A műhelymunka során különböző területeket értünk meg mélyebben, mint eddig...
VEVŐK
- marketing makrokörnyezet
marketing vastörvények
marketing mikrokörnyezet
vevők döntési mechanizmusai
új termék - innovációval kapcsolatos beszerzési döntések
vállalati piacok sajátosságai
B2B beszerzés folyamata
B2B értékesítési döntéshozók azonosítása
CÉLPIACOK - ÜGYFÉLCSOPORTOK
piacszegmentáció értékesítőknek
értékesítői piackutatás módszerei ( MOM teszt, kérdőív, telefonos )
célpiaconkénti ügyfélprofil (vágyak - félelmek - tevékenységek) kidolgozás
ÉRTÉKAJÁNLAT - kidolgozása célpiaconként
- lehetséges vevői csoportokra ajánlat
vevői beszerzési folyamatban érintettek azonosítása
vevőnként/személyenkénti értékajánlat kidolgozás minden érintettre
B2B Direkt értékesítési módszertan
Értékesítési stratégia értékesítőnként
- 3 lépéses hideghívási technika ( helyszíni demonstráció élőben, valós potenciális ügyféllel )
- Ajánlások rendszere, "hálózatépítés"
- Tárgyalási technika - zárás ( kifogáskezelés nem része, mivel a megközelítés elkerüli az ilyen helyzeteket )
- Különleges "pszichológiai trükkök" a sikerhez
- Többszereplős nagyvállalati tárgyalások gyorsítása
- Értékesítői marketingeszközök - Social media használata értékesítőknek
- B2B Innováció - termékek és szolgáltatások - értékesítése és pilot lebonyolítása
VERSENYTÁRSELEMZÉS értékesítőknek
- üzleti hírszerzés
- versenytársak elemzése
versenyelőny kritikus pontjai
MESTERTÁRGYALÁS - Tárgyalási erő
- Különleges eszköz - Gm-Vip 77 Tárgyalási erő vászon - segítségével
- Megismeri és másnaptól jobb feltételeket tárgyal ki - legyen bármilyen üzleti tárgyalása
A Gm-Vip 77 szolgáltatás folyamatosan megújuló és változtatható tartalmú eszközrendszerét többek között 25+ darab 1-A4 oldalas vászon adja - papír - excel - szoftver formában / előre elkészítettek, de személyre és vállalati igényekre szabható
GM- WS - ÉRTÉKESÍTÉS - B2B része és eszközrendszere lehet egyedi megállapodás alapján többek között...
- Gm-Vip 77 - Alpha Sprint
vászon
- Gm-Vip 77 - Értékajánlat vászon
- Gm-Vip 77 - 5 Bátor lépés
vászon
- Gm-Vip 77 - Proto-persona vászon
- Gm-Vip 77 - Vevőerő-váltás
vászon
- Gm-Vip 77 - Növekedési-hack
vászon
- Gm-Vip 77 - Tárgyalási erő vászon
Gm-Vip 77 - Versenytárselemzés vászon
+ egyedi fejlesztési területek további vásznai