GM-WS ÉRTÉKESÍTÉS B2B

Vállalati értékesítés - Többszereplős értékesítési tárgyalások - Többcsatornás marketingtámogatással - Ügyféligényből kiinduló értékesítési módszertan

Kedves leendő Partnerünk,

Ügyféligényből kiinduló, konzultatív, agilis értékesítési módszertant ismer meg. Itt találja a főbb témaköröket, amit egy workshop keretében az igényeire szabunk.

Kiknek?

  • nagyvállalatok és multinacionális cégek értékesítőinek
  • vállalatok felé terméket vagy szolgáltatást értékesítőknek
  • kis-, és közepes vállalkozások üzletfejlesztési felelőseinek, értékesítőinek
  • (kezdő) vállalkozóknak, startuppereknek, egyéni vállalkozóknak és szolgáltatóknak, akik vállalatok felé (is) értékesítenek ( tanácsadó, coach ...)
  • MLM cégek munkatársainak
  • Pénzügyi-, befektetési termékeket értékesítőknek
  • Cégek vezető döntéshozóinak, akik bármilyen témában üzleti tárgyalásokat folytatnak

A műhelymunka során különböző területeket értünk meg mélyebben, mint eddig...

VEVŐK

  • marketing makrokörnyezet
  • marketing vastörvények

  • marketing mikrokörnyezet

  • vevők döntési mechanizmusai

  • új termék - innovációval kapcsolatos beszerzési döntések

  • vállalati piacok sajátosságai

  • B2B beszerzés folyamata

  • B2B értékesítési döntéshozók azonosítása

CÉLPIACOK - ÜGYFÉLCSOPORTOK

  • piacszegmentáció értékesítőknek

  • értékesítői piackutatás módszerei ( MOM teszt, kérdőív, telefonos )

  • célpiaconkénti ügyfélprofil (vágyak - félelmek - tevékenységek) kidolgozás

ÉRTÉKAJÁNLAT - kidolgozása célpiaconként

  • lehetséges vevői csoportokra ajánlat
  • vevői beszerzési folyamatban érintettek azonosítása

  • vevőnként/személyenkénti értékajánlat kidolgozás minden érintettre

B2B Direkt értékesítési módszertan

  • Értékesítési stratégia értékesítőnként

    • 3 lépéses hideghívási technika ( helyszíni demonstráció élőben, valós potenciális ügyféllel )
    • Ajánlások rendszere, "hálózatépítés"
    • Tárgyalási technika - zárás ( kifogáskezelés nem része, mivel a megközelítés elkerüli az ilyen helyzeteket )
    • Különleges "pszichológiai trükkök" a sikerhez
    • Többszereplős nagyvállalati tárgyalások gyorsítása
    • Értékesítői marketingeszközök - Social media használata értékesítőknek
    • B2B Innováció - termékek és szolgáltatások - értékesítése és pilot lebonyolítása

VERSENYTÁRSELEMZÉS értékesítőknek

  • üzleti hírszerzés
  • versenytársak elemzése
  • versenyelőny kritikus pontjai

MESTERTÁRGYALÁS - Tárgyalási erő

  • Különleges eszköz - Gm-Vip 77 Tárgyalási erő vászon - segítségével
  • Megismeri és másnaptól jobb feltételeket tárgyal ki - legyen bármilyen üzleti tárgyalása

A Gm-Vip 77 szolgáltatás folyamatosan megújuló és változtatható tartalmú eszközrendszerét többek között 25+ darab 1-A4 oldalas vászon adja - papír - excel - szoftver formában / előre elkészítettek, de személyre és vállalati igényekre szabható

GM- WS - ÉRTÉKESÍTÉS - B2B része és eszközrendszere lehet egyedi megállapodás alapján többek között...

  • Gm-Vip 77 - Alpha Sprint vászon
  • Gm-Vip 77 - Értékajánlat vászon
  • Gm-Vip 77 - 5 Bátor lépés vászon
  • Gm-Vip 77 - Proto-persona vászon
  • Gm-Vip 77 - Vevőerő-váltás vászon
  • Gm-Vip 77 - Növekedési-hack vászon
  • Gm-Vip 77 - Tárgyalási erő vászon
  • Gm-Vip 77 - Versenytárselemzés vászon

+ egyedi fejlesztési területek további vásznai