KKV munkaerővadász

*Csak on-line ( telefon - Skype - Messenger - stb. ) konzultációt tartalmaz!

180 perces konzultációt rendelek!
Megrendelés és díjrendezés után egyeztetett időpontban konzultálunk választott témában!

A 180 perces konzultáció díja: 75.000 Ft helyett most 35.000 Ft+Áfa (*0%)

Mi tudjuk, milyen értéket adunk.... a szolgáltatás azoknak szól, akik meg tudják ezt látni...

MUNKAERŐ - Szerezzük meg - Maradjon nálunk - Fejlődjön a cégünkkel együtt

Munkaadói döntéshozóknak - cégtulajdonos - cégvezető - HR vezető - toborzási szakember részére 

*Ezen az oldalon csak on-line konzultációt rendelhet. A témákat tartalmazó személyes mentorálást elérheti a hirdetett csomagjainkban ill. programokban. A Gm-MOST 7:3 menüpontban 7 napig érvényes extrém kedvező, folyamatosan frissülő ajánlatokat talál!

7+ CANVAS - VÁSZON - 1 A4 oldalon a lényeg 

Minden fejlesztendő területre 1A4 odalas vászon - többszörös hatékonyság

A GM-INSTANT Konzultáció alatt megosztásra kerül és ismertetve van a működése - későbbi tartós, önálló használathoz!

Az INSTANT konzultáció tartalma:

  • Választott témában beszélgetés - iránymutatás
  • A témát segítő fejlesztési vászon ismertetése ( amennyiben van)
  • Kapcsolódó fejlesztési vászon elküldése e-mailben - önálló használathoz
  • Témát segítő további anyagok - információk, stb. átadása
  • További lépések - döntési javaslatok a témában

*GARANCIÁNK: Amennyiben elégedetlen a szolgáltatás tartalmával, úgy - írásban (e-mail) elküldött, legalább 3 okot tartalmazó indoklás esetén a szolgáltatási díj 50%-át visszautaljuk Önnek!

Mitől 10x? - 180 perc alatt többre jutunk, mintha önállóan dolgozna 30 órát

Lehetséges témák még gondolatébresztőnek... - 180 perc alatt beszélgetünk a megoldásról - mentorálás 180 percben

  • Hogyan tegyük vonzóvá a munkaerőpiaci versenyben a cégünk?
  • Hogyan azonosítsuk a (leendő)munkatársi "célpiaci csoportjainkat"?
  • Hogyan szólítsuk meg a lehetséges jelöltjeinket?
  • Hogyan jelenítsük meg a munkaadói értékeinket? 
  • Hol és hogyan találjuk meg a nekünk megfelelő munkavállalókat?
  • Milyen munkaadói értékajánlatot dolgozzunk ki a meglevő és leendő munkavállalóink számára? 
  • Hogyan legyünk a munkaadói versenytársainknál vonzóbb munkaadó? 
  • Hogyan szerezzük meg mások elől, vagy másoktól a legjobb munkaerőt?
  • Munkaadói tárgyalások a munkavállalókkal...hogyan bonyolítsuk?
  • Hogyan tartsuk meg a munkavállalóinkat?
  • Hogyan alakítsuk ki a munkavállalóknak (is) szóló céges márkamegjelenésünk?
  • Hogyan irányítsuk a munkavállalói belső hírvivők üzeneteit?
  • Egyéb témák...

További területek, amin dolgozhatunk... töltse le a CANVAS listát!