Kezdjünk dolgozni...

GM DÍJMENTES ANYAGOK...
+45perc on-line konzultáció

Mik a legjellemzőbb problémák, amik felmerülnek a vállalkozásoknál?

Gyakran azt tapasztalom, hogy egy emberi-, vezetői-, céges működési mód annyira megszokottá válik, annyira rögzül, hogy a szereplők már "nem látnak ki" a saját "buborékukból"... nem érzékelik a "kinti világot". Ebben az állapotban elvesz a megújulás, fejlődés, innováció, növekedés képessége és szándéka. A mostani korban ez biztos gazdasági halálhoz vezet. Miért? Mert van, aki nem így tesz. Van, aki folyamatosan fejleszt, újít, halad... elfelejti a régit és megtanulja az újat. Mi van, ha ez a valaki a vetélytársad, versenytársad, netán ellenséged? Mi van, ha egy teljesen más iparágból jön, ahonnan nem is várod? Az EGO mindig azt mondja, "nehogy már tanuljak, ÉN mindent tudok..." .... A valódi veszélyt az EGO jelenti...

De mik a tünetek?

  • Hiányzik az extrém gyorsan változott környezetre és krízishelyzetekre szabott vezetési módszertan és eszközrendszer, ami körülményektől függetlenül megőrzi az aktív reagálási és döntési képességet
  • Nincs "élő" kommunikáció cégen belül - nincsenek napi, heti, 3 havi megbeszélések
  • Nem kerülhetnek felszínre a problémák - "amit letagadunk, elfedünk, lefojtunk, az nincs" gondolkodásmód - radikális igazság hiánya
  • Nincs céges vízió, jövőkép... ami felé haladunk és ennek megvalósításába nincsenek bevonva a munkatársak. "gyere velem, én sem megyek sehova" működés
  • Nincs egy egyszerű célkitűzési és megvalósítási rendszer, ami a "napi tűzoltáson túl" 20-50%-ban az energiákat a fejlesztésre, növekedésre, ügyfelekre, piackutatásra... vagyis a "kinti világra" fordítja
  • Az értékesítés a "mindenkinek mindent" elv szerint megy -> hiányzó mikropiaci stratégia -> rengeteg és rossz hatékonyságú marketingre és értékesítésre elégetett pénz
  • Hiányzik az értékesítést támogató keresletgenerálási terv -> rengeteg és rossz hatékonyságú marketingre és értékesítésre elégetett pénz
  • Hiányzik a versenytársak és az (lehetséges)ügyfeleink változásainak és tevékenységének az aktív nyomon követésére szolgáló struktúra és rendszeres munka
  • A digitális transzformáció alacsony foka - rossz hatékonyságú, széttöredezett, manuális folyamatok - nincsenek a működést támogató platformok, szoftverek és rendszerek bevezetve
  • Hiányzik az innováció, termék és szolgáltatásfejlesztés olcsó, gyors, tapasztalati tanuláson alapuló módszertana, amit a Startupok használnak
  • Hiányzik a (napi) heti-, havi- éves Cash flow TERVEZÉS -> pénzügyi tudatosság szempontjából "vakrepülés" - előretekintési képesség hiánya
  • Hiányzik a megszerezhető legkiválóbb munkatársak megszerzési-, "fedélzetre kerülési", megtartási és fejlesztési terve és megvalósítása
  • Hiányzik-, gyenge-, vagy megszokásokon alapuló az üzleti tárgyalások kivitelezése értékesítési-, beszerzési-, munkatársi területen...
  • Nincsenek KPI-ok, kulcs tevékenységek fejlesztésére szolgáló mutatók kifejlesztve és nincs megfelelő mérés. Amit nem mérünk, azt nem tudjuk fejleszteni. A KPI-ok nem részei a rendszeres megbeszéléseknek

...és még másik 25+ ami versenyhátrányt és stagnálást, vagy csődöt hozhat.

...de elkezdhetjük a fejlesztést... mindegy, hogy mi a kiinduló "A" állapotod.

ON-LINE és SZEMÉLYES Gm-Mentorprogramok keretében alakítunk ki innovatív emberi-, vezetői-, szervezeti működést. CANVAS alapú 1 oldalas munkalapokkal fejlesztünk. Ez adja a 10x hatékonyságot. Kezdjünk el dolgozni 45 percig... utána dönthetünk a folytatásról vagy az abbahagyásról. Kérlek vedd figyelembe, hogy ezen a héten csak 2 embernek tudok ilyen lehetőséget biztosítani. Szeretném, ha megismernéd, hogyan dolgozunk... és csak utána döntenél valamelyik fizetős programról.

gyors - egyszerű - költséghatékony - vírusálló - teljes értékű

vezetőknek - KKV vállalkozóknak - startuppereknek - vállalati csapatoknak


NÖVEKEDÉS

IT cégek, szállítmányozó, élelmiszeripari gyártók, alkatrészgyártó, egyéni vállalkozók,  coachok, startupok... velük már dolgozom... most is.

A módszerek és az eszközrendszer kifejezetten a jelenlegi körülményekre szabott. Nem állunk le... iparágtól függetlenül fejlesztünk.

Krízishelyzetben, amikor minden összezavarodik és felborul... nem lehet szinte semmit úgy, mint eddig. Először mégis a legfontosabb, hogy megszüntessük a félelmet és a kétségbeesést. Ez sokszor csak segítséggel megy... Világszínvonalú kríziskezelési módszereket és eszközöket kapsz.

Megosztok néhány anyagot itt.... használatukról díjmentes 45perces konzultáció keretében beszélhetünk! 30 év tapasztalata és csak az utóbbi 3 évben 12.000 oldal amerikai és más angol nyelvi forrású, alkalmazott tudásanyag van mögötte... Nem baj, ha először nem értesz mindent... ezért kell beszélnünk... azután meglátjuk...

Magyarországon működő közepes-, kis vállalkozás tulajdonosa, vezetője vagyok vagy Startup vállalkozásom van... multinacionális vállalat vezetője vagyok... Mit tegyek most?

Ez a konzultáció betekintést enged a GM-LENDÜLET és GM-VIAGRA emberi-, vezetői-, cégfejlesztési programok eszközrendszerébe és módszereibe.

Szerintem fontos elfogadni, hogy krízishelyzetek voltak és lesznek. A megoldások nem újak. Pl. 1929-33 válság majd a világháború utáni óriási fejlődést, az akkori gondolkodók-, vezetők és sikeremberek nézetei alapozták meg. Ezek mindegyike az építést, alkotást, kreatívan elképzelt jövőképet vette alapul és a bátor megvalósítást.

De mi az a gondolkodási keretrendszer, ami előre visz, bármi történik?

3 dolog szükséges - helyzettől függetlenül - minden körülmények között...

  • Stabil, jövőbe tekintő emberi működés
  • Stabil, jövőbe tekintő vezetői működés

  • Stabil, jövőbe tekintő szervezeti működés

Ezt nem lehet röviden átadni, de a lényegi pontjai...

  • Mindig van egy "A" kiinduló állapot - sokszor nehéz meghatározni, de ismert
  • Alkotni kell egy "B" vágyott működési állapotot - ahova jutni szeretnénk, amit alkotni akarunk - ehhez vízió és kreatív képzelet kell valamint a trendek, valószínűségek ismerete - kell egy vízióalkotást segítő eszközrendszer egyéni-, és szervezeti szinten - megalkotni valamit, ami még nincs

  • Szembe kell nézni a valósággal és az igazsággal - radikális igazság elfogadása

  • Szilárd hit és elvek, amik életben tartanak akkor is, ha minden más összeomlott - "zéró alapú újrakezdés" gondolkodásmódja és eszközrendszere egyéni és szervezeti szinten

  • Első számú stratégiai cél /ez nem a vízió/ ami a vízió felé visz és egyfajta "igazi észak"..."sarki fény"...

  • 100% saját felelősségvállalás és fókuszálás arra, ami az "én dolgom" - amit akarok

  • Zéró tolerancia és kizárása a gondolataimból annak, ami "nem az én dolgom" - amit nem akarok

  • A stratégiai cél elérésére kell egy terv a számomra, cégem számára fontos területeken

  • Kell egy rendszer ami segíti, hogy tudjam, mi a MAI DOLGOM

  • Kell egy módszertan amivel a személyes-, vállalati életemben azonnal reagálni tudok a változásokra, bármit hoznak - stratégiaváltás és megvalósítás gyorsan

  • Kell egy visszacsatolás és "önellenőrzés" - hogyan haladok a "csinálásban"?


SZERVEZETI KREATÍV ERŐ *letölthető pdf.

Miben kell szakértőnek lenni egy vezetőnek, cégtulajdonosnak? Itt egy letölthető önellenőrző lista.

CÉLKITŰZÉS - Extrém gyorsan változó környezetben változott a célkitűzés módszertana is. Máshogy kell ezt is...

Milyen egy jó cél?

  • SMART- konkrét -mérhető -elérhető -releváns -határidős - hihető
  • FAST - gyakran átbeszélt - merész - specifikus - nyilvános és megosztott
  • DUQPGJ - adatokon alapszik - megértésen alapszik - kérdéseken alapszik - fájdalmak- vágyak-tevékenységek -et veszi figyelembe a (lehetséges)ügyfeleknél, vevőknél
  • TRENDEK - figyelembe veszi a vevői döntéshozók viselkedésváltozását
  • FELFORGATÓK - figyelembe veszi a versenytársak, agresszív piacra törők lépéseit
  • BLACK SWAN - felkészül váratlan krízishelyzetekre és kiszámíthatatlan hatásokra

radikális igazság - döntés - cselekvés - konfliktus - fájdalomtűrés


MIKROPIACOK

Kell még valami lényeges. Megnézni, hogy a piacaimon, mikropiacaimon hogyan változik a vevőim, döntéshozók viselkedése. Milyen új trendek alakulnak 3 hét-3hónap-6hónap-1év-3év távlatban és ezek a gyors viselkedés és trendváltozások milyen új lehetőségeket és veszélyeket rejtenek számomra és a cégem számára.

Mikropiacokra szabott weboldal vagy landing oldal kulcseleme lehet az értékesítéseknek. Hogyan lehet az értékesítést és vásárlást maximálisan támogató landing oldalt készíteni? A lenti tervezők segítik, hogy jó megbízást adj a marketingesednek. 

Különleges és rendkívül hatékony eszközrendszerrel dolgozunk - on-line konzultációk keretében is lehetővé teszi, hogy iparágtól függetlenül fejleszteni tudjunk emberi-, vezetői-, vállalati működést.


CANVASOK- 1A4-A3-A1 oldalas döntéstámogató vásznak - 77+ db

..."brutális... elképesztő... lenyűgöző... zseniális..." ezeket a szavakat használták, akik megismerték a CANVASOK mögött rejlő tudást és hatékonyságot, amivel dolgozunk online-, személyes konzultációkon és workshopokon


Regisztrálj díjmentes konzultációra... legtöbbször már ez is hasznot hoz.

Biztos van az ismerőseid között olyan, akinek egy külső szakértő gyors-hatékony-célzott iránymutatása azonnali segítséget jelent. 

Az eddigi tapasztalatok szerint 45 perc alatt egyes ügyfelekkel többre jutunk, mint amire a KKV-Startup-Multanacionális döntéshozók jutnak más hasonló szolgáltatók 97%-ával 450 perc alatt.

Továbbítsd ezt a lehetőséget, vagy használd az 1 perc alatt kitölthető AJÁNLÓ LAP-ot.

Köszönöm, István

Kérlek, hogy továbbítsd ezt a forrást és a GM-DÍJMENTES 45 perc konzultációs lehetőséget!